Skip to main content
Antwoord

Klantendienst

  • March 7, 2018
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Op 2/3 ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Op 3 dagen tijd al een tiental keer naar de klantendienst van Proximus moeten bellen. Ik begin het op mijn heupen te krijgen.
Rechtstreeks oproep aan klantendienst van proximus: kunt u mijn vaste lijn activeren? De ene medewerker zegt dat de lijn open staat, de andere dat de lijn geblokkeerd is. Ik zou graag met mijn vast toestel kunnen bellen. Graag asap activering van mijn vaste lijn.

Beste antwoord door KoenN

Dag Xavier,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses.

Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 8, 2018
Dag Xavier,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses.

Mvg, Koen