Beantwoord

Klantendienst

  • 7 March 2018
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Op 2/3 ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Op 3 dagen tijd al een tiental keer naar de klantendienst van Proximus moeten bellen. Ik begin het op mijn heupen te krijgen.
Rechtstreeks oproep aan klantendienst van proximus: kunt u mijn vaste lijn activeren? De ene medewerker zegt dat de lijn open staat, de andere dat de lijn geblokkeerd is. Ik zou graag met mijn vast toestel kunnen bellen. Graag asap activering van mijn vaste lijn.
icon

Beste antwoord door KoenN 8 March 2018, 11:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Xavier,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses.

Mvg, Koen

Reageer