Skip to main content
Antwoord

Premium punten vervallen

  • March 6, 2018
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Vorige week kocht ik via de premium punten 2waardebonnen, voor de aankoop van een nieuwe smartphone, samen goed voor rond de 8000 punten. Toch krijg ik vandaag de melding dat mijn laatste 1030punten zullen vervallen op 31maart2018. Hoe kan dit ? Hoe kan dit vermeden worden ?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Myriam,kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Hallo Myriam,kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.