Skip to main content
Antwoord

Klantennummer niet correct?

  • March 5, 2018
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik wil de app van my proximus in orde maken, maar ik krijg de melding dat mijn klantennummer niet correct is. Ik zou dit wel graag in orde hebben, zodat ik mijn verbruik terug in het oog kan houden.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Marianne,

Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Hallo Marianne,

Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.