Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hoi, Heb een vraagje,ik had vroeger Mobilus L....toen kreeg ik elka maand sms,dat nieuwe bundel inging op die data,nu ben ik met alles overgeschakeld naar tuttimus,heb er nu voor de smartphones Mobilus M en S abbo,maar nu krijg ik geen melding meer dat bundel ingaat.Is dat normaal,en kan je dit eventueel instellen
ik probeer om een s9+ te bestellen, dit gaat niet omdat ik een bestaande klant ben met een pakket. Mijn opties: 1) naar een winkel gaan om mijn abonnementen uit het pakket te halen en dan heb ik terug 300 belminuten ipv onbeperkt, dan heb ik hem aan 199+ 600 (24x25€) = 799 - cashback samsung 2) morgen naar de winkel gaan en hem aan 399€ kopen , dan heb ik hem aan 399 + 480 (24x20€) = 879€ = 80€ duurder + de 100€ extra cashback van samsung kwijt!! = 180€ en dat maal 2!!! vind dit niet kunnen...
Kan proximus aub mijn prive bericht beantwoorden?
graag eens uitleg hoeveel dagen ver je kan zien in proximus tv aub
Goeiemiddag, ik was mijn voorlaatste factuur vergeten te betalen en kan daardoor niet meer uitbellen/smsen. De factuur is ondertussen reeds betaald (staat ook zo geregistreerd in mijn account op jullie site) maar ik kan nog steeds niets. Kan wel nog oproepen ontvangen maar zelf uitbellen niet. Hoe lang kan dit duren? Alvast bedankt. Cindy
Kan iemand mij zeggen wat ik nog kan doen om de verandering van bundel met affinity programma in orde te krijgen ? Ben ter plaatse geweest, heb tweemaal aanvraag formulier doorgestuurd, heb al 2 maal zelf gebeld en 1 maal opgebeld door proximus, al via chat geprobeert, wel sms ontvangen dat gsm bundel aangepast is maar vind dit niet terug en de rest ook niet. Pff..wie kan helpen...
Wij hebben sinds kort Tutimus waarbij Netflix in zit. Wij hebben alle stappen gevolgd zoals jullie beschrijven. Ik kom bij de laatste stap : Selecteer je betalingsmethode Hierin wil ik Proximus-factuur aanduiden en dit werkt niet.. Wat nu?
Beste,ik kan op mijn I pad op mijn mail,doch wanneer ik via internet mijn mail wens te openen krijg ik een melding dat dit werd aangepast en ik enkele items moet inbrengen, zoals mijn voornaam en naam.Ik kan dit niet want dit scherm is licht , Ik kan hier niet typen?
ten eerste kan ik proximus niet kiezen als ik mijn nr wil behouden ten tweede als ik dan "join" kies wat ze mij bij de klantendienst gezegd hebben dan wil ik twee toestellen bestellen en komt er op dat ik het max. aantal overschreden heb terwijl ik nog geen gsm's bij proximus gekocht heb!
Goedenmorgen. Gisteren betaald. Kreeg advies van robot aan telefoon om betaalbewijs per fax te sturen. Ik kan niemand in de buurt vinden met een fax. Kan ik het ook mailen ?
Beste ik heb 20 juli de korting aagevraagd en nog steeds heb ik niks van korting gekregen?! Willen jullie aub met mij contact opnemen? Ik word het stilaan beu telkens via de telefoon afgescheept te worden dat alles in aanvraag is en het binnen een paar dagen in orde zal zijn en met terugwerkende kracht zal vergoed worden! Ik betaal ook stipt mijn rekening ik verwacht nu toch dat jullie ook eens moeite doen voor mij!
Ons contrakt was vanaf jan 2016 tot 05 december 2017 dus 24 maanden,na 20 oktober hadden ze de blok erop gezet,dus had ik al de betalingen van die 24 maanden bijna bekeken en kwam erop uit dat we al 29 betalingen hadden gedaan,klantendienst zei ja maar konden niet in bestand omdat er in 2017 al meerdere malen dubbel betaalt was,nu hebben we de deurwaarder aan ons been en we hebben zelf geen volledig overzicht van die 24 maande contrakt gekregen dat ze al 2 keer opgestuurd zouden hebben,en de 3de sta op transacties van 2016 tot feb 2018 onze recht is dat wij wettig wel een overzicht mogen vragen en dat ze eigenlijk in die 24 maanden 29 betalingen hebben ontvangen,teveel dus maar nu krijgen we te horen dat we onze decorder en modem binnen doen dat het zogezegd nog verekend worden ,dikke zever want deurwaarder moet heel dat bedrag ontvangen we hebben al die betalingen 5 keer teveel betaalt in die 24 maanden,ben benieuwd wat ze gaan doen nu we al die transacties aangetekend opsturen vi
Ik versta niet dat je als bestaande klant, niet kan intekenen voor de promotie aan 99€. Hierdoor wordt onze jarenlange trouw dus weeral niet beloond ? Je zou eerst naar een prepaid moeten gaan, volgens de verkoop- en klantendienst. De promotie voor de bestaande klanten, aan 299€, betekend dat wij 100€ in de finale meer betalen dan nieuwe klanten! Begrijpen wie begrijpen wil en kan. Zeer teleurgesteld.
krijg steeds de volgende mededeling No accounts available as you are not an NTE user .
Geachte, Reeds twee maanden heb ik bizz punten ingeruild voor twee cinema tickets. Nog steeds heb ik deze tickets niet verkregen. Moet ik die ergens downloaden? Mvg. Gunther
Als we Smart-Wifi instellen op onze smartphone, zal die dan thuis ook automatisch op de FON inloggen? Want dat is niet de bedoeling. Ik zou graag Smart-Wifi instellen, maar moet zeker zijn als ik thuis ben dat ik automatisch op het eigen netwerk inlog en niet op de FON. Kan er mij iemand zeggen of dat zo is? Groeten, carooke
Hoe zet ik mijn gsm nr op smart WiFi ik kreeg steeds dat ik mijn nrs moet linken aan mijn account
Beste, Wanneer ik een toestel (Iphone 8 64GB Plus space grey) probeer te bestellen via een aanpassing aan mijn abonnement krijg ik steeds dezelfde foutmelding : Oeps! Er is iets fout gelopen. Toen ik het probeerde om een ander toestel te bestellen kreeg ik opnieuw deze foutmelding. Is de webshop down? of ligt het probleem aan mijn zijde? Met vriendelijke groeten, Jarne Van Belleghem
Om in www.proximuscloud.be een pdf-bestand te openen moet men eenvoudig op de naam klikken. Indien men echter word-bestanden in de proximuscloud wil openen door te klikken blijkt dit echter niet te lukken. Men krijgt dan de volgende foutmelding: " Er is een fout opgetreden bij het laden van de pdf. Door nu op de informatieknop te klikken krijgt men: pdf.js v1.0.907 met bericht: invallid pdf structure" Hoe kan men dit oplossen?
Tv replay werkt sinds 11 januari 2018 NIET op onze laptops en op onze tablet en onze smartphones. Voordien wel heel goed. Het werkt wel op onze tv. Wat moeten we doen om dit terug in orde te krijgen?
Beste, Wij hebben sinds enkele weken vanaf het begin van onze activatie problemen met combinatie internet en tv. Ik heb intussen het probleem kunnen lokaliseren. Wanneer ik de tv rechtstreeks met de modem verbind werkt alles via tv. Wanneer we onze router tussen de tv en de modem plaatsen, hebben we tv en een werkende internetverbinding (die regelmatig uit valt), maar kunnen we geen programma's opnemen. Blijkbaar gaat het om de instellingen van de router. Onze router (sitecom wlr-5000 v2001) zit tussen de modem en de decoder/TV. Internet en TV werken, maar de decoder kan dus niet opnemen. Kunnen jullie me laten weten hoe ik de router best instel voor een werkende verbinding met jullie modem om zowel internet en TV zonder problemen te kunnen gebruiken? Het gaat om een sitecom wlr-5000 v2001 router. Mogelijkheid 2 is dat de router toevallig bij et verhuizen kapot is gegaan waardoor de verbinding soms werkt en soms niet, maar dat lijkt me net iets te toevallig. Alvast bedankt.
Vorige week dinsdagavond (27/03) ben ik op een half uur tijd van 3,9GB resterend in mijn bundel naar 48€ boven mijn abonnement gegaan, dit terwijl ik weet waarvoor ik mijn 4G gebruikte zeker niet zoveel was op dat moment. Bovendien heb ik direct mijn 4G afgezet vanaf ik bericht kreeg dat ik boven mijn bundel zat maar toch bleven er extra kosten bijkomen aan een ongezien tempo. Om even kort te schetsen: 21u33: bericht van proximus dat er nog 3,9GB rest in mijn bundel 21u59: bericht van proximus dat ik 10€ boven mijn bundel zat 22u00: bericht van proximus dat mijn bundel opgebruikt is (dan had dit bericht eigenlijk om 21u58 moeten komen) 22u01: bericht van proximus dat ik 25€ boven mijn bundel zat 22u03: bericht van proximus dat ik 48€ boven mijn bundel zat Gezien waarvoor ik mijn 4G gebruikte en gezien de snelheid waarmee de data erdoor vloog moet er hier ergens een fout zitten dit ik graag zou zien opgelost worden.
Ik krijg al 2 dagen bovenstaande boodschap als ik programma's (uitgesteld en opgenomen) probeer te bekijken via macbook.
Via een sms van het nummer 8826 werd mij gemeld dat ik ingeschreven was op juicygames voor 5,99 euro per week. Ik had hier niet op gereageerd want ik had mij nooit ingeschreven hiervoor, maar nu blijkt dat er tweemaal 5,99 euro voor mijn volgende factuur staat ingeschreven. Wat moet ik doen om dit te stoppen?
Hallo, Ik heb sinds deze week een abonnement (Mobilus M) betaald door mijn nieuwe werkgever bij Proximus op mijn eigen nummer. Mijn gsm-abonnement komt echter niet in de lijst van mijn producten waardoor ik verbruik niet kan volgen. Kan ik dit toch ergens op de site vinden of op een andere manier? Kan dit ook via een of andere app? Alvast bedankt, Marc
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.