Tv replay werkt sinds 11 januari 2018 NIET op onze laptops en op onze tablet en onze smartphones. Voordien wel heel goed.
Het werkt wel op onze tv.
Wat moeten we doen om dit terug in orde te krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Hilde, goeieavond.
De TV replay functie staat allesinds volledig actief op je lijn. Als dit via de decoder werkt, dan moet dit ook op de TV applicatie werken. Kan je me via een privé bericht even doorsturen met welke programma's dit niet werkt? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De TV replay functie staat allesinds volledig actief op je lijn. Als dit via de decoder werkt, dan moet dit ook op de TV applicatie werken. Kan je me via een privé bericht even doorsturen met welke programma's dit niet werkt? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste Charlotte het werkt inussen ook op laptop maar nog steeds nier op onze tablet en twee smartphones
We hebben een aanpassing gedaan. Indien het nog niet zou werken dien je eerst eens de applicaties te verwijderen en opnieuw te installeren. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.