Beste ik heb 20 juli de korting aagevraagd en nog steeds heb ik niks van korting gekregen?! Willen jullie aub met mij contact opnemen? Ik word het stilaan beu telkens via de telefoon afgescheept te worden dat alles in aanvraag is en het binnen een paar dagen in orde zal zijn en met terugwerkende kracht zal vergoed worden!
Ik betaal ook stipt mijn rekening ik verwacht nu toch dat jullie ook eens moeite doen voor mij!
Antwoord
Affinity voordeel
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Kelly1,
Dossier 33280015 is hiervoor in behandeling. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren.
Groetjes,
Antonella
Dossier 33280015 is hiervoor in behandeling. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.