krijg steeds de volgende mededeling
No accounts available as you are not an NTE user .
Bladzijde 1 / 1
Dag Gert, kan je iets specifieker zijn, wat probeer je precies te doen als je deze foutmelding krijgt? MVG, Wim
Mijn Proximus TV lijn
Selecteer de Proximus telefoonlijn om het MyProximus account mee te koppelen.
No accounts available as you are not an NTE user.
hij zegt in feite dat ik geen abonnement heb maar ik heb tuttimus dus ik zou dit zeker moeten hebben .
Selecteer de Proximus telefoonlijn om het MyProximus account mee te koppelen.
No accounts available as you are not an NTE user.
hij zegt in feite dat ik geen abonnement heb maar ik heb tuttimus dus ik zou dit zeker moeten hebben .
Je probeert via de proximus tv applicatie te kijken neem ik aan?
ja via https://www.proximustv.be
maar ook op de smartphone via de app gaat het niet
maar ook op de smartphone via de app gaat het niet
Kan je nog eens proberen?
ok werkt nu wel
bedankt
bedankt
Graag gedaan. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.