Beste,ik kan op mijn I pad op mijn mail,doch wanneer ik via internet mijn mail wens te openen krijg ik een melding dat dit werd aangepast en ik enkele items moet inbrengen, zoals mijn voornaam en naam.Ik kan dit niet want dit scherm is licht , Ik kan hier niet typen?
Bladzijde 1 / 1
Luc, werk je dan via een mailapplicatie die op je iPad staat? Grtjs, Charlotte.
Nee,dan werkt mijn mail wel.Als ik via internet in mijn mail wens te gaan dan verschijnt dit scherm en kan ik ni verder,ook ni mijn mails openen.
Luc, kan je even proberen via een PC of een laptop naar https://webmail.proximus.be/skynet gaan en daar even inloggen en daar de gegevens gaan invoeren. Als deze zijn ingevoerd en je bent ingelogd op de mailbox, kan je dan nog even proberen op je Ipad? Grtjs, Charlotte.
Ik zal dit later moeten doen want ik heb hier geen computer of laptop enkel i pad en i phone.bedankt en Gr,lp
Kun je via je IPad ook niet op bovenvermeld webmail (skynet) adres?
Die heeft ook een browser dus moet dit inderdaad ook lukken
Geprobeerd,zelfde resultaat ik kan niet typen in dit venster?
Hallo Luc, je mag via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je mailgegevens (mail adres en paswoord) eens doorsturen? Dan kijken we dit eens na.
Alvast bedankt, groeten Geert
Alvast bedankt, groeten Geert
Mail : @skynet.be en paswoord:....
Gr.lp
[Edit Wim: data verwijderd omwille van privacy. Graag via privébericht aub. Dank u]
Gr.lp
[Edit Wim: data verwijderd omwille van privacy. Graag via privébericht aub. Dank u]
Beste,privé bericht?hoe doe ik dat?naar een mail adres?gr.lp
Luc,
Via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je kan dit doen via de link in de vorige post.
Luc, ik ga dit laten controleren door ons engineering team en hou je verder op de hoogte. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.