Geachte,
Reeds twee maanden heb ik bizz punten ingeruild voor twee cinema tickets.
Nog steeds heb ik deze tickets niet verkregen.
Moet ik die ergens downloaden?
Mvg.
Gunther
Bladzijde 1 / 1
Beste Gunther normaal krijg je een code per email gestuurd die je op de website van kinepolis kan gebruiken. Kan je het betrokken klantennummer anders even geven voor verder nazicht op volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes Freya
Beste Freya,
Hartelijk dank voor de snelle en professionele reactie.
Mijn klantnummer is .... [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy]
Met vriendelijke groet
............
0470 [Edit Wim: persoonlijke data verwijderd omwille van privacy]
Hartelijk dank voor de snelle en professionele reactie.
Mijn klantnummer is .... [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy]
Met vriendelijke groet
............
0470 [Edit Wim: persoonlijke data verwijderd omwille van privacy]
Graag antwoorden via de link die Freya meegaf:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Wat is er eigenlijk aan de hand met Premium Club. Mijn punten van de maand Februari zijn nog steeds niet bijgeschreven. Wanneer gaat dit gebeuren ? Of is er iets op til ? Wordt weer heel geheimzinnig gedaan omtrent Premium Club.
Alle info over de vernieuwde Premium club wordt meegedeeld van zodra wij over de nodige details beschikken.
Nog eventjes geduld dus 😉
Nog eventjes geduld dus 😉
Nog eventjes geduld dus ;-)
Bedankt, we horen en zien het wel.
Dag Gbleyenbergh,
Ik zie dat deze inwisseling niet bij ons werd geregistreerd. Als je wilt, kan ik het voor jou inwisselen en doorsturen.
Groetjes,
Lorentz.
Ik zie dat deze inwisseling niet bij ons werd geregistreerd. Als je wilt, kan ik het voor jou inwisselen en doorsturen.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.