Skip to main content
Antwoord

Afgesloten

  • March 13, 2018
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Goeiemiddag,

ik was mijn voorlaatste factuur vergeten te betalen en kan daardoor niet meer uitbellen/smsen.
De factuur is ondertussen reeds betaald (staat ook zo geregistreerd in mijn account op jullie site) maar ik kan nog steeds niets.
Kan wel nog oproepen ontvangen maar zelf uitbellen niet.
Hoe lang kan dit duren?

Alvast bedankt.
Cindy

Beste antwoord door JanDe

Dag Cindy, alles is ondertussen binnengekomen, dus ik neem aan dat alles weer zijn gewone gangetje gaat. Groeten. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 15, 2018
Dag Cindy, alles is ondertussen binnengekomen, dus ik neem aan dat alles weer zijn gewone gangetje gaat. Groeten. Jan