Skip to main content
Antwoord

Ingeruilde punten...kado niet bekomen

  • March 10, 2018
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Geachte,
Reeds twee maanden heb ik bizz punten ingeruild voor twee cinema tickets.
Nog steeds heb ik deze tickets niet verkregen.
Moet ik die ergens downloaden?
Mvg.
Gunther

Beste antwoord door LorentzV

Dag Gbleyenbergh,

Ik zie dat deze inwisseling niet bij ons werd geregistreerd. Als je wilt, kan ik het voor jou inwisselen en doorsturen.

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 13, 2018
Beste Gunther normaal krijg je een code per email gestuurd die je op de website van kinepolis kan gebruiken. Kan je het betrokken klantennummer anders even geven voor verder nazicht op volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 14, 2018
Beste Freya,
Hartelijk dank voor de snelle en professionele reactie.
Mijn klantnummer is .... [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy]

Met vriendelijke groet
............
0470 [Edit Wim: persoonlijke data verwijderd omwille van privacy]

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 14, 2018
Graag antwoorden via de link die Freya meegaf:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • March 14, 2018
Graag antwoorden via de link die Freya meegaf:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Wat is er eigenlijk aan de hand met Premium Club. Mijn punten van de maand Februari zijn nog steeds niet bijgeschreven. Wanneer gaat dit gebeuren ? Of is er iets op til ? Wordt weer heel geheimzinnig gedaan omtrent Premium Club.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 14, 2018
Alle info over de vernieuwde Premium club wordt meegedeeld van zodra wij over de nodige details beschikken.
Nog eventjes geduld dus 😉

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • March 14, 2018
Alle info over de vernieuwde Premium club wordt meegedeeld van zodra wij over de nodige details beschikken.
Nog eventjes geduld dus ;-)

Bedankt, we horen en zien het wel.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 15, 2018
Dag Gbleyenbergh,

Ik zie dat deze inwisseling niet bij ons werd geregistreerd. Als je wilt, kan ik het voor jou inwisselen en doorsturen.

Groetjes,
Lorentz.