Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik kijk via mijn Apple TV model A1842 naar tv via de app. Maar sinds een hele tijd werkt het meer niet dan wel.Heb de app al opnieuw geïnstalleerd... meer maals zelfs, dan werkt het terug voor even, maar meestal een dag later niet meer en moet ik weer een half uur proberen en opnieuw installeren voor ok tv kan kijken. Ik begin op Windows pc on google Chrome ook problemen te merken , maar zal daar een andere browser eens voor proberen.Iemand ideeën?
sinds een week problemen met wifi verbinding b box 3.Zwakke of soms geen wifi verbinding.Had een tv decoder die aangesloten was via een proximus wifi bridge , waardoor decorder geregeld geen netwerk verbinding had. Via vaste lan werkte het wel;Wifi verbinding met andere toestellen ook problematisch.Dus lag het probleem duidelijk aan de wifi van de b box.Ik heb de proximus klantendienst gecontacteerd en hun het probleem uitgelegd;Via een meting die ze uitgevoerd hebben kwamen ze tot de conclusie dat de wifi bridge defect was;Er werd me een nieuwe wifi booster verstuurd samen met decorder ???Probleem was echter hiermee niet opgelost en ik contacteerde opnieuw de klantendienst;Weer de hele uitleg van het probleem maar blijkbaar is de technische kennis van de klantendienst zeer beperkt.Weer werden de standaard vragen gesteld zoals b box, decorder, wifi brigde herstart enz… Tijdens een nieuwe testmeting werd er geen b box gedetecteerd en werd me een betaalende interventie van een technieker
reeds 2 maanden bezig om blokkade “dataverbruik in buitenland” op te heffen op mobiel abonnement… (ik kan dus niet op internet met mijn gsm in het buitenland, in België geen probleem)waarom moet dat zo lang duren?ik verneem steeds- na herhaaldelijk contacteren- dat het eigenlijk al lang afgerond zou moeten zijn ??
Vrijdag 29/7 gebeld met de helpdesk voor een probleem met het internet. Konden niet oplossen, vermoeden een probleem met de modem. een andere bbox 3 modem opgestuurd en heb die correct zaterdag 30/7 ontvangen. aansluiting modem verliep goed, maar na 10 minuten terug problemen met het internet. terug gebeld met de helpdesk, konden de modem niet vinden. Afspraak gemaakt om maandag 01/08/2022 een technieker langs te sturen. alles vlot verlopen, maar kon het probleem niet oplossen. het zou een probleem buiten zijn. De technieker heeft een afspraak gemaakt met de grondploeg om op donderdag 4/8/2022 langs te komen. om 7u45 een sms gehad dat de afspraak bevestigd was tussen 08u00-17u00. Tot mijn grote verbazing geen technieker gezien. Terug contact opgenomen met de helpdesk. Waren verbaasd met de tijdsplanning. Heb dan duidelijk voorgelezen wat er van afspraak gemaakt. Ze hebben dit dan zogezegd onderzocht en met de belofte om me terug te bellen om 18u30 om te kijken of de technieker langs is
Hallo , *Dit is gewoon een vraag* Er is 1 ding wat mij enorm stoort bij Proximus , en dat is de mogelijkheid om een simkaart met je nummer ( als de simkaart defect is ) zelf te kunnen aanvragen & activeren via je klantenzone & of MyProximus app.Waarom deze vraag , bij Orange kan je perfect een reserve simkaart aanvragen ( die je zelf kan activeren op je nummer en je binnen paar dagen na aanvraag in je brievenbus hebt ) stel dat je dringend een simkaart nodig hebt ( en de Proximus shop in jouw regio is permanent gesloten ) zou het handig zijn deze optie beschikbaar te hebben , Is hier iets in de toekomst mogelijk kwa opties? Ps : sturen jullie deze op als je een nieuwe simkaart met jouw nummer zou nodig hebben? Groeten
Aan uit knop op afstandsbediening v4 werkt niet . Moet telkens aan de box gebeuren .
Hallo, ik ben net proximus klant en ik heb sinds deze maand een gsm abonnement. Ik vroeg me af wanneer ik mijn eerste factuur krijg van deze maand en wanneer dit dan van mijn rekening zou gaan bij domicilering? Dan kan ik er zeker rekening mee houden dat er genoeg op mijn rekening staat. Alvast bedankt. Mvg
beste,ik kan mijn mailbox niet raadplegen op mijn vaste lijn
Ik heb een fiber installatie laten plaatsen.De installateur heeft alles getest (zijn laptop via ethernet, op modem) en bereikte een snelheid tussen de 320 en 340. Perfect in orde dus.Op mijn PC krijg ik echter geen snelheid hoger dan 100kbps (reele snelheid ligt in de hogere helft van de 90). Nu heb ik het probleem ge-googled en volgende items zijn niet het probleem: Ethernet adapter: Realtek 8111H chip, kan 1000kbps aan. Verbindingskabel: Cat6 kabel, 15m. Zou met gemak 1000kbps moeten aankunnen Driver: Realtek PCIe GbE Family Controller, driver is up to date, clean install uitgevoerd voor alle zekerheid. Modem en PC verscheidene keren ge-reboot na installatie. Configuratie: Snelheid staat ingesteld op 1.0gb/sGegeven dat deze items niet het probleem zijn, iemand een idee of een suggestie wat het probleem dan wél kan zijn?
Beste Graag had ik mijn ‘oud’ (vandaag opeens opgezegd bij het opgezeggen van minn mobiele abonnement, zonder te vermelden dat dit het geval zou zijn) nummer opnieuw geactiveerd (04791xxx45).Simkaart nummer: 21003608xxx46Heb dit zeer kort nodig om mijn nieuwe simkaart te activeren bij een andere provider. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!Met vriendelijke groet.
Wij krijgen zeer regelmatig foutmeldingen met onze decoder. Nu is het al iedere dag wanneer we Netflix kijken en terug afsluiten. Volgende zaken proberen we altijd te doen: decoder herstarten via afstandsbediening of via de knop achteraan het toestel, modem herstarten, een paar minuten zappen,... Eén van deze dingen werkt dan om terug Tv te kunnen kijken. Wij zijn dit beu aan het worden. Ik heb ook geen zin om vakantie te moeten nemen om een technieker te laten langskomen die volgens reeds vele gelezen berichten misschien nog niet op daagt. Is er iemand die kan helpen zodat we van dit reeds langs aanslepende probleem kunnen af geraken? Wij overwegen flink om over te stappen op Telenet waarbij ik op mijn vorig adres nooit problemen mee heb gehad
Een paar weken terug viel mijn verbinding onregelmatig weg, vaak maar voor een paar minuten. Via de chat kreeg ik toen iemand van P te pakken en die informeerde mij dat er minstens 3 personen met hetzelfde probleem zaten en dat ik verder niks moest doen. Hij zou het oplossen. En zo geschiedde. Echter, nu is het al 3 dagen weer hetzelfde. Via de chat is het blijkbaar momenteel niet mogelijk een mens te “spreken"’ ****Verbinding valt onregelmatig weg zoals 2 weken geleden. Opgelost maar probleem is er terug.12:41 bot : assistant_iconProximus AssistantIk ben blij dat te horen! En bedankt om dat te laten weten.**Zit er hier iemand van de technische dienst? Hoe lossen we dit definitief op? dank.
Ik heb enkele opnames waarbij er in de app een doorstreept play symbooltje bij staat, en die ik dus niet kan afspelen op de tablet. Op de TV is er geen probleem, hoe komt dit?
Ik heb een @skynet.be mail adres en mijn vrouw ook. (Zie prive info in account).Er is iets misgelopen en daardoor staat het mail adres van mijn vrouw Annie niet meer bij mijn aliassen en hierdoor ontvangt zij de mail op haar email adres niet meer.Wij hebben maar 1 account voor de 2 adressen. Kan iemand haar mail adres bij mijn aliassen zetten want zelf kan ik dat niet meer omdat elk nieuw mail adres moet eindigen op @proximus.be. Gtjs. Jean Gielen
ons bereik binnenshuis was prima, tot de Mobile Coverage Extender (MCE) werd gestopt bij jullie.Mijn man heeft geen optie bellen via WIFI , heeft buiten een goede ontvangst, binnen +/- nihil.Ik heb bij ons buiten minder ontvangst als mijn man, maar ik heb binnen wel de functie bellen over WIFI. Doch, sinds de MCE is weggevallen heb ik andere problemen binnen. Ofwel komen berichtjes dagen later pas toe. Ofwel schakelt binnen de gsm niet over op 'bellen via WIFI' en heb ik dus geen ontvangst. Dan krijg ik een berichtje van de mailbox, maar ook vaak een dag of meer later.Wij zijn businessklanten, de alarmen van het bedrijf worden automatisch naar ons doorgebeld, maar de ontvangst is slecht momenteel. Hebben jullie hier een oplossing voor ?de klacht mailen kan niet, daarom langs deze weg ….
ik kan mijn oude e-mails, die ik opgeslagen heb in archief, niet meer lezen - na zoekopdracht verschijnen de hoofdingen in vak archief maar als ik er een aanklik om te lezen, rollen ze naar boven van het scherm af
Maandagmiddag (1/8) werd bij het aansluiten van de elektriciteit van onze woning de fiber uit het binnenstopcontact los getrokken tijdens de graafwerken.De technische dienst van Proximus werd op de hoogte gebracht rond 13u (ticket referentie: 2254372457).Diezelfde dag kwam er een technieker langs om vast te stellen dat de fiber gelast moest worden.De dag erna komt er in de avond opnieuw een technieker langs om exact dezelfde vaststelling te doen.Ondanks deze 2 bezoeken, meer dan 10 telefoons met de technische dienst en ondanks een herstelgarantie binnen de 24u is er nu, 50u later, nog steeds geen oplossing.Er dient een FIS-technicus te komen om de fiber te lassen, maar dit lijkt Proximus niet voor elkaar te krijgen.Iedereen die ik aan de lijn krijg zegt dat een andere dienst er mee bezig is, dat ik moet wachten en dat ze verder niets kunnen doen, dit kan toch niet voor zo een ‘banaal’ probleem.Mijn echtgenote is huisarts en moet in het kader van wachtdiensten telefoons kunnen ontvangen
Mijn moeder zou graag gebruik willen maken van mobiele data wanneer ze wacht bij de kapper. Nu heb ik alles voor haar opgezet, heb alle relevante instellingen van mobiele gegevens uit mijn GSM gekopieerd naar haar GSM, maar mobiele data doet het niet bij haar.Vervolgens heb ik mijn SIMkaart in haar GSM gestopt--> werkt perfectStop ik haar SIMkaart in mijn GSM → werkt niet Probleem ligt dus bij SIMkaart, lijkt mij. Nu is die SIM van april 2022, modern dus. Mogelijk moet er intern bij Proximus een knopje gewijzigd worden? mvg,Antonie
PC is verbonden via plc en heb geen internet. Lampjes op plc blijven rood.Via wifi heb ik wel internet.PLC kapot?
Beste,Aangezien we op 1 augustus 2022 verhuizen, heb ik, weliswaar ruim op tijd, getracht om “Plan mijn verhuis” op MyProximus te gebruiken. De eerste poging bleef hangen in de laatste stap van “2. Configuratie”. Alle nieuwe pogingen leiden sindsdien helaas tot “ Wij kunnen je bestelling niet online verwerken.”.Alvast bedankt om een oplossing te voorzien!Vriendelijke groeten,Guy
Op mijn vorige aansluiting (toen VDSL2 denk ik) bouwde mijn firewall rechtstreeks een PPPoE verbinding op en kreeg hij zo een publiek IP-adres. In mijn nieuwe woonst heb ik FTTH en er staat nu een “Internet Box” ipv een BBOX. Het lukt mij niet om op dezelfde manier een PPPoE verbinding op te bouwen. Ik neem aan dat er met het “single VLAN” gebeuren één en ander technisch veranderd is waardoor dit inderdaad niet meer op die manier gebeurt. Ik was wat aan het rondkijken in de advanced settings van MyProximus en ik zag daar de mogelijkheid om een Bridged Host te specifiëren. DIt biedt mogelijks de functionaliteit die ik nodig heb. Alleen krijg ik deze niet geactiveerd. Ik schakel de slider aan en vul het MAC-adres van mijn firewall in en druk op “Save the changes”:Dan krijg ik het volgende: Dan komt er dit: Maar wanneer ik dan terug in het vorige scherm kom, staat het terug zoals hieronder (zelfs na een refresh): Heeft iemand een gelijkaardige setup werkende gekregen met de Internet Box?
Ben een lange tijd Proximus geweest, in december dan Mobile Vikings eens geprobeerd en sinds 9 juli terug naar Proximus gegaan. Bellen via 4G heeft altijd gewerkt bij Proximus. Echter sinds mijn recente terugkeer werkt dit plots niet meer. De instellingen zijn exact hetzelfde zoals ze altijd zijn geweest. Bij mijn vriendin dat ook bij Proximus is een iPhone 13 heeft werkt dit wel. Maar telkens als ik bel of gebeld wordt, wordt er direct teruggeschakeld naar 3G. FaceTime of via WhatsApp bellen of Messenger blijft mijn 4G verbinding behouden. Maar bij een gewoon telefoongesprek lukt dit niet. Dit is wel heel vervelend als ik iets moet opzoeken of als navigatie zoals Waze op staat want dit verliest dan direct de verbinding. Ik ben al van een eSim naar een fysieke simkaart gegaan. iPhone volledig terug naar fabrieksinstellingen gezet. Proximus Shop bezocht maar nergens konden ze mij helpen. De hoop van iOS 15.6 te installeren heeft ook niets opgeleverd. Volgens de mensen van de Shop zou di
Ik heb een D-link COVR AC1200 mesh systeem gekocht.Bij de setup wordt er op een gegeven moment gevraagd naar de toegang tot het internet.Daar heb ik 3 mogelijkheden 1 DHCP Connection 2 Username/Password Connection (PPPoE) 3 Static IP address ConnectionIk heb hier gekozen voor optie 2 omdat dit overeen komt met hetgeen ik in de settings van de b-box zie staan.Dan wordt me gevraagd om mijn usernaam en paswoord in te brengen.Hier heb ik de usernaam ingebracht dewelke ik gevonden heb in de settings van de b-box.Daar ik het paswoord niet meer wist heb ik via de website Myproximus mijn paswoord vervangen. Dit heb ik dan ook in de settings van de b-box ingebracht.In de D-link settings krijg ik echter telkens de melding Invalid username or password, please try again.Wat doe ik verkeerd?
Een simpele vraag: kan men bij het afsluiten van een volledig nieuw Proximus abonnement vragen om nog een 0475-nummer te krijgen? (Ja, vragen kan natuurlijk altijd 😆; ik bedoel: is er kans dat je het ook bekomt?)
Beste,Hoe kan ik mijn factuurgegevens en bankrekeningnummer voor domiciliëring wijzigen? Groetjes,Anil
Heb je al een account? Inloggen