Vraag

s22 ultra online besteldvoor

  • 22 July 2022
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Ongeloofelijk, 9/7 de Samsung s22 ultra online besteld met abonnement. 

Alles vlot online doorlopen, betaald.

Ging 21/07 geleverd worden. (Wat niet kan, het is een feestdag)

Ik neem contact op met de klantendienst, waarop men bevestigd dat deze verzonden is.

Nadien neem ik terug contact op, om een trackingnummer te vragen. Zeggen ze dood leuk dat het toestel niet meer voorradig is???

 Via my proximus kan ik ook niets volgen want door een technische fout die al een week duurt, ligt dat plat. 

En als ik vraag of ik er eentje in een proximus winkel kan gaan afhalen. (Waar ze wel voorradig zijn) 

Sorry.... dat kunnen we niet meer wijzigen ..... ????

Wat een kl.... service. 

 


9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Zo gaat dat tegenwoordig :

Helaas maar waar.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Swintim 

beste,

excuses: ik wil dit graag laten nakijken

Vul je je forumprofiel verder aan met alle gegevens?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes,

Tina

 

Ik heb bijna precies hetzelfde met hetzelfde toestel! Online besteld + betaald + bevestigingsmail ontvangen. Order is plots niet in hun systeem te vinden, maar ze zien wel de uitgaande bevestigingsmail naar mij toe en ik heb natuurlijk betaald en heb hier bewijs van. Ik heb al 10x gebeld met de klantendienst maar tot nog toe geen oplossing. Ik begin zeer nerveus te worden. Ik ga dadelijk een eigen forumtopic openen maar dit topic viel me meteen op omdat de omstandigheden quasi identiek zijn. Ik zal ook hier terugkoppelen als ik iets nieuws hoor

*edit*
Toeval of niet heb ik 2 minuten na dit te posten telefoon van proximus gekregen dat ze de betaling hebben teruggevonden en de fout gaan rechtzetten. Vreemd. Hopelijk komt het voor u ook nog in orde!

Reputatie 7
Badge +3

@BlueBull  Oei vervelend. Zou het mogelijk zijn om je gevens verder aan te vullen. Dank je wel

Ik heb bijna precies hetzelfde met hetzelfde toestel! Online besteld + betaald + bevestigingsmail ontvangen. Order is plots niet in hun systeem te vinden, maar ze zien wel de uitgaande bevestigingsmail naar mij toe en ik heb natuurlijk betaald en heb hier bewijs van. Ik heb al 10x gebeld met de klantendienst maar tot nog toe geen oplossing. Ik begin zeer nerveus te worden. Ik ga dadelijk een eigen forumtopic openen maar dit topic viel me meteen op omdat de omstandigheden quasi identiek zijn. Ik zal ook hier terugkoppelen als ik iets nieuws hoor

*edit*
Toeval of niet heb ik 2 minuten na dit te posten telefoon van proximus gekregen dat ze de betaling hebben teruggevonden en de fout gaan rechtzetten. Vreemd. Hopelijk komt het voor u ook nog in orde!

Ik ben vorige weeknaar de proximus winkel gegaan en daar hebben behulpzame verkopers een officieel klachtdossier geopend. Doe dit ook maar want aan telefoon of via chat blijven ze je van het kastje naar de muur sturen.

1 zei de bestelling is nog in behandeling 

1 zei het toestel is niet op voorraad (niet waar)

1 zei het is verzonden (ook niet waar)

 

Gisteren telefoon gehad van iemand van de klantendienst. 

Ze weten niet wat er mis is gegaan bij mij en zijn het aan het onderzoeken.

Voorlopig staat er dat ze 1/08 gaan leveren maar zelfs dat is nog niet zeker.

 

@BlueBull  Oei vervelend. Zou het mogelijk zijn om je gevens verder aan te vullen. Dank je wel

Dat is nu gebeurd. Ik vermoed echter dat het in mijn geval uiteindelijk opgelost gaat raken, afgaand op het telefoontje dat ik ontving. Ik besloot mijn ervaring hier te delen omdat het misschien op een meer algemeen probleem duidt, vermits het om hetzelfde toestel gaat en de omstandigheden gelijkaardig zijn

Ik ben vorige weeknaar de proximus winkel gegaan en daar hebben behulpzame verkopers een officieel klachtdossier geopend. Doe dit ook maar want aan telefoon of via chat blijven ze je van het kastje naar de muur sturen.

1 zei de bestelling is nog in behandeling 

1 zei het toestel is niet op voorraad (niet waar)

1 zei het is verzonden (ook niet waar)

 

Gisteren telefoon gehad van iemand van de klantendienst. 

Ze weten niet wat er mis is gegaan bij mij en zijn het aan het onderzoeken.

Voorlopig staat er dat ze 1/08 gaan leveren maar zelfs dat is nog niet zeker.

 

Mijn ervaring is dezelfde, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en elke persoon zei weer iets anders. Ik moet er wel bijzeggen dat ze bij mij zeer vriendelijk waren en me ook echt wilden helpen, maar ze wisten gewoon niet hoe of überhaupt wát er mis was gelopen. Ik heb daarnet wel telefoon gekregen van een vrouw van een achterliggende dienst en zij wist wél hoe de vork in de steel stak en kon plots mijn betaling wél terugvinden terwijl niemand daar voordien in slaagde. Ik vermoed dat het in mijn geval opgelost is geraakt, ik heb een mail gekregen en levering staat bevestigd gepland voor aanstaande dinsdag en ik ga dan ook nog even wachten met een klacht indienen

Ik hoop dat uw probleem ook zo snel mogelijk opgelost raakt! Zeer frustrerend, temeer omdat het om zoveel geld gaat. Het viel me verder op dat het bij u ook om een probleem in het systeem ging en dan ook nog eens bij hetzelfde toestel. Dit is niet goed voor het vertrouwen in Proximus, ik denk niet dat ik ooit nog een telefoon via hen koop

Ik heb al vaker gemerkt dat het loont om simpelweg te blijven bellen tot je iemand aan de lijn krijgt die ervaring heeft. De laatste persoon voor ik teruggebeld werd heeft 90% van het werk gedaan (dossier opmaken, escaleren naar de “rescue” dienst, de gehele uitleg in dat dossier zetten, een supervisor erbij halen en erop wijzen dat dit dringend is, verder graven tot ze de bevestigingsmail vonden, etc etc). Ik heb voor de telenet klantendienst gewerkt dus weet dat de meesten zo’n job niet lang volhouden, dat is echt slopend werk. Degenen die ervaring hebben en dat werk al langer doen, zijn dus bijna altijd érg goed in hun job, en het is de kunst zo iemand te pakken te krijgen, want dan kan het ineens snel gaan

Reputatie 7
Badge +3

@BlueBull  Levering via Bpost op 2/8 is voorzien. groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Swintim  Je zal op de hoogte gehouden door je dossierbeheerder Nathalie. Groetjes

Reageer