Skip to main content

Ik heb een abonnement en krijg dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb, dan kan ik ook geen smsjes versturen…

Wanneer ik my proximus raadpleeg zie ik dat ik nog heel veel krediet over heb??

 

ik vrees er voor dat je geen reactie meer zult krijgen van proximus medewerkers voor maandag, aangezien ze tijdens het weekend niet meer langskomen, maar indien nodig kun je dan wel nog  naar de helpdesk bellen 0800 22 800


Dag @Lowieke vul je het nummer in kwestie aan op je klantprofiel voor nazicht? Groetjes, Heidi


@Lowieke 

ahv jullie mailadres in het profiel heb ik een gsm nr gevonden dat eindigt op … 37? 

je hebt een full control abonnement: dwz dat bijv aankopen busticketjes buiten de bundel vallen en apart betaald dienen te worden.

Gaat het hierover? 

“dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb” : Wat probeer je dan precies te doen

Je hebt een extra kaartje gekocht en er is idd nog belkrediet… dus graag wat meer info? Met dank…

groeten

Tina


Reageer