Ik heb een abonnement en krijg dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb, dan kan ik ook geen smsjes versturen…
Wanneer ik my proximus raadpleeg zie ik dat ik nog heel veel krediet over heb??
Ik heb een abonnement en krijg dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb, dan kan ik ook geen smsjes versturen…
Wanneer ik my proximus raadpleeg zie ik dat ik nog heel veel krediet over heb??
ik vrees er voor dat je geen reactie meer zult krijgen van proximus medewerkers voor maandag, aangezien ze tijdens het weekend niet meer langskomen, maar indien nodig kun je dan wel nog naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Dag
ahv jullie mailadres in het profiel heb ik een gsm nr gevonden dat eindigt op … 37?
je hebt een full control abonnement: dwz dat bijv aankopen busticketjes buiten de bundel vallen en apart betaald dienen te worden.
Gaat het hierover?
“dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb” : Wat probeer je dan precies te doen?
Je hebt een extra kaartje gekocht en er is idd nog belkrediet… dus graag wat meer info? Met dank…
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.