Skip to main content

Volgens de medewerker in de plaatselijke Proximus shop perfect mogelijk (weliswaar na een lijntestje), volgens de ‘technische dienst’ (momenteel) niet aan de orde?! Voor een bestaande klant gedurende 20 jaren, met een Tuttimus Fibre-pack en in een pand van ca. 3 jaar oud ...

Toch altijd weer een vreemde vaststelling: een nieuwe klant zijn, is voor een bedrijf een belangrijker argument om enige service te bieden, dan er al 20 jaar lang je geld neerleggen. En dat allemaal omdat een paar managers hun KPI’s uitgedrukt zijn in het verwerven van nieuwe klanten i.p.v. het behouden van de bestaande klandizie. Zucht ...

De vraag is al meermaals gesteld en beantwoord dit is omdat de modem momenteel moet ingesteld worden door een technieker ter plaatse en niet plug en play is 

 


Volgens de medewerker in de plaatselijke Proximus shop perfect mogelijk (weliswaar na een lijntestje), volgens de ‘technische dienst’ (momenteel) niet aan de orde?! Voor een bestaande klant gedurende 20 jaren, met een Tuttimus Fibre-pack en in een pand van ca. 3 jaar oud ...

Toch altijd weer een vreemde vaststelling: een nieuwe klant zijn, is voor een bedrijf een belangrijker argument om enige service te bieden, dan er al 20 jaar lang je geld neerleggen. En dat allemaal omdat een paar managers hun KPI’s uitgedrukt zijn in het verwerven van nieuwe klanten i.p.v. het behouden van de bestaande klandizie. Zucht ...

@NicoR Dat is voor het ogenblik alleen mogelijk voor nieuwe klanten gewoon omdat er dan een technieker bij te pas komt, maar in de toekomst moet dit wel als DIY mogelijk worden, net zoals voor de bbox3 het geval is, met dat verschil dat alle instellingen bij de bbox4 alleen via MyProximus kunnen en niet via een web interface zoals bij de bbox3.


Reageer