@bvpt Momenteel is er nog een technische interventie lopende bij een achterliggende dienst (JMS 534078) in verband met de smarttube. De afspraak kan opnieuw worden gemaakt zodra deze technische interventie is afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
Bedankt @AntonellaD
Eindelijk iemand met een achterliggende reden hiervoor.
Kan je mij zeggen of nagaan bij de achterliggende dienst hoe lang deze interventie nog zou duren? Aangezien het nu toch al 18 dagen geleden is.
Bedankt alvast!
@bvpt Ik ga dit even navragen, zodra ik antwoord heb laat ik iets weten. Groetjes, Antonella
Dag @AntonellaD Al enig nieuws hierover? Dit zorgt namelijk ook voor problemen in ons professioneel leven aangezien we veel van thuiswerk afhangen.
@bvpt Ze is hiermee bezig en laat je spoedig feedback. Groetjes Luc
@Luc.M @AntonellaD Ben je dit zeker, want is ondertussen al NEGEN dagen geleden opnieuw!
Nu is het letterlijk 1 maand sinds onze eerste afspraak met de techniekers, en nog steeds niks.
@bvpt Ik mocht feedback ontvangen dat de technische interventie bij de achterliggende dienst is afgewerkt en er een nieuwe afspraak werd geboekt op 20/06. Groetjes, Antonella
Is dit een afspraak die onmiddellijk ook alles installeert bij ons huis, of enkel een afspraak om straatwerken uit te voeren en dan opnieuw een nieuwe afspraak in te boeken voor installatie?
@bvpt Dit is zowel voor de straatwerken als voor de installatie bij jouw thuis. Groetjes, Antonella
Bedankt alvast voor alle info Antonella! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).
Bedankt alvast voor alle info @AntonellaD ! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).
@bvpt
zie link in privébericht met bevestiging afspraak
geen idee waarom ze nu nog niet zichtbaar is… excuses
groeten
Tina
Vandaag 20/06, technieker zijn inderdaad langsgeweest. OPNIEUW KAN ER NIET GEINSTALLEERD WORDEN !!!
Het resultaat? Nieuwe afspraak ingeboekt…. OP 14 JULI.
Even de rekening maken: Begin Maart contact opgenomen met proximus, techniekers langsgeweest op 2 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak op 19 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak vandaag 20 juni (NIET GEINSTALLEERD), nieuwe afspraak 14 juli.
ALLES SAMEN IS DIT DUS AL 3 MAAND (op 14 juli 4 MAAND) DAT WE WACHTEN OP EEN INSTALLATIE…
Ik kan niet begrijpen dat er in dit geval niet vroeger kan ingegrepen worden dan 14 juli???
@bvpt Ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en geëscaleerd naar de verantwoordelijken en heb ook gevraagd dat ze jou zo spoedig mogelijk op de hoogte moeten houden. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen ondanks de escalatie.
@bvpt Om te beginnen oprechte excuses voor het ongemak en dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Ik heb volgend ticket IM11931939 overgemaakt naar de technische dienst met de vraag om de datum te kunnen vervroegen.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.
Nog steeds geen antwoord hierop.
@bvpt Het ticket IM11931939 is intussen afgesloten met de melding dat dit verder (intern) werd doorgestuurd. Ik heb dit zelf geëscaleerd naar de domein managers. Het werkorder zit momenteel bij een collega van een interne dienst (NEO). Zodra ik feedback ontvang, laat ik je iets weten. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella
@bvpt Hierbij de feedback van de collega van de dienst NEO:
“We hebben net de goedkeuring gekregen van het budget om de reparatie naar onze aannemer te sturen, deze zal voor de vakantie van juli tussenkomen.”
Groetjes,
Antonella
Ik snap niet goed wat hiermee bedoelt wordt, eerlijk gezegd.
Is mijn afspraak nog steeds op 14 juli, en kan deze vroeger aangezien we al 4 maand wachten?
@bvpt Ik heb begrepen dat er herstellingswerken nodig zijn eer dat jouw woning kan worden aangesloten. Daarom staat de datum van 14/07 momenteel enkel gereserveerd, maar is deze nog niet helemaal bevestigd. Groetjes, Antonella
Is het mogelijk om ons zeker te melden indien de datum van 14 juli niet lukt, aangezien we opnieuw een dag verlof zouden moeten nemen die dag?
Bedankt alvast!
@bvpt Ik heb dit doorgegeven aan de collega van NEO die dit verder zal opvolgen. Groetjes, Antonella
Dit is echt niet normaal weer. Jullie komen nu voor de eerste keer jullie afspraak na door gisteren de herstellingswerken te laten uitvoeren. Vandaag wachten we op de installatie in ons huis, en bellen we de klantendienst om zeker te zijn dat er vandaag iemand komt ZOALS VOORZIEN.
Resultaat: Vandaag komt niemand, ze hebben de herstellingswerken niet kunnen voltooien en komen deze 18 juni afwerken. Kan er NU al een afspraak gemaakt worden om diezelfde dag in ons huis te installeren??? Aub aub aub, dit is echt niet meer mogelijk na 5 maand.