Vraag

snelheid wordt niet getoont op MyProximus website.


Reputatie 2
Badge

hoi,

 

is nu ± een maand of 2, of sinds ik m’n fiber heb dat de snelheid niet wordt getoont op de website.

niet dat het me stoort, maar vraag mij gewoon af of er geen fouten zijn in m’n bundel.

het doet ook gelukkig niets aan de werking van m’n internet.

 

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Er zijn momenteel meerdere problemen met de MyProximus website en de App

Als je je snelheid wil weten dan kan je als alternatief de website van Proximus  ➡️ Proximus Speedtest  bezoeken om je huidige snelheid te meten.

Test en optimaliseer je internetsnelheid | Proximus

@Timpie bij mij wordt het weergegeven via de webversie van MyProximus alsook de app versie, wordt het bij u in beide versies dan niet weergegegeven.

Reputatie 2
Badge

@Pat52de speedtests werken naar behoren, ik haal zo’n 925Mbps download en een 105Mbps upload, daar is niets mis mee, vroeg me gewoon af waarom dit niet wordt weergegeven op de website, mijn moeder heeft ook fiber, en op haar myproximus werkt het wel.

 

@Martinde app versie wordt ook niets weergegeven.

@Timpie door te schudden kun je de fout doorgeven, waarbij dit terecht komt bij het juiste team en als het opgelost is krijg je er ook een bericht van.

Reputatie 2
Badge

@Timpie door te schudden kun je de fout doorgeven, waarbij dit terecht komt bij het juiste team en als het opgelost is krijg je er ook een bericht van.

yep, wist dat dit kon, maar dat schudden werkt dus ook niet, denk dat proximus eens een grondige checkup zal mogen doen met hun apps en sites, nu nogmaals, albijal doet het niets aan de werking aan de snelheid en het internetten.

Dat is inderdaad nog het belangrijkste 😉

de Proximus medewerkers kunnen het maandag altijd doorgeven aan het schud team.

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Word bij mij ook niet weergegeven , heb dezelfde foutmelding als bij jou . Dit sinds 5 juli.

Ook krijg ik sinds gisteren de melding via de App en de Website dat mijn MyProximus account niet geverifieerd is. 

De laatste feedback die ik kreeg van Proximus daar geven ze als reden op dat het een bug is.

Ook kan de Smart Wifi als die actief staat een storing veroorzaken in de MyProximus gegevens over het vast internet gedeelde. ( wat bij mij niet actief staat maar ik toch geen gegevens over de snelheid kan zien)

Ook als er een WIFI booster is geïnstalleerd geeft die een fout melding in MyProximus en krijg je de melding dat je WIFI signaal zwak is terwijl dit normaal functioneert. Zie mijn  post hier MyProximus app Smart Wifi | Proximus Forum.

Kortom het heeft tot nu toe geen invloed op de diensten actief bij Proximus , maar het is al sinds vorige maand bezig dat MyProximus niet correct functioneert. (zou me niet verwonderen dat het komt door de  implantatie van de nieuwe Internet Box / B-Box 4 dat  MyProximus problemen heeft)

 

Dat heeft daar zeker iets mee te maken want dit is Proximus nog volop aan het bijsturen, maar ooit komt het in orde 😉

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is inderdaad nog het belangrijkste 😉

de Proximus medewerkers kunnen het maandag altijd doorgeven aan het schud team.

@Martin Dat team dat zogezegd de shaker functie beheerd en de meldingen ervan behandeld , is het zelfde Proximus team dat actief is op Sociale Media van Proximus zoals Facebook en Twitter.

Heb ik gisteren vernomen, na contact met iemand van dit team.

Ze verzamelen gewoon de meldingen en contacteren je als ze extra info nodig hebben per email via het Instabug platform ingebouwd in de MyProximus App , om het vervolgens door te geven aan een achterliggende dienst. En het kan tot 3 weken duren alvorens je een antwoord krijgt / als je er al 1 krijgt.

Dus die shaker functie in de MyProximus App is geen wondermiddel.

Ter bijkomende info: nu heb ik eens vlug bij wijze van test smartwifi ingeschakeld ,  dit heeft bij mij geen nadelig gevolg, maar zoals we al lang weten kun je daar niet uit concluderen dat dit dan bij niemand anders nadelige kan hebben, en nu maar vlug smartwifi weer uitzetten zodat ik zelf de controle in handen heb, want er is hier ene die Roblox aan het spelen is en met smartwifi actief, wordt hij af en toe onderbroken en dit wordt totaal niet geapprecieerd 😀

Ik heb nog niet veel het shaken moeten gebruiken maar tot hiertoe was het toch ongeveer in een week opgelost en kreeg er ook een melding van op mijn smartphone, enfin ja wondermiddel zullen het wel niet altijd zijn, het belangrijkste is voor mij nog altijd dat het in orde gebracht wordt of dat het nu via de shaker gemeld wordt of om het eender welke manier.

 

Reputatie 2
Badge

wel leuk dat er iemand van proximus antwoord...

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Best eens de cache van de My Proximus App eens leegmaken. Normaal is dit dan in orde. Groetjes Luc

Reputatie 2
Badge

de app is niet echt mijn probleem, alhoewel die ook niet 100% werkt…

het probleem lig aan jullie website MyProximus.

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie 

de collega’s technische dienst zijn op de hoogte van problemen met MyProximus

De website blijft regelmatig problemen geven

En men blijft dit ook verder onderzoeken want dit is niet goed, voor niemand….

excuses en groeten

Tina

Reageer