De proximus medewerker moet uiteraard uw problemen trachten op te lossen. Indien hij het antwoord niet kent dan is het voor mij duidelijk dat hij zich moet informeren en dan terug bellen. Of iemand die er meer van weet laten terug bellen. Ik heb zo de indruk dat de mensen van de helpdesk niet altijd goed opgeleid zijn, en dat ze ook naar hun voeten krijgen als ze iemand moeten lastig vallen. Ik ben daar nog maar één keer in gelukt, ik heb toen wel heel luid moeten spreken.
Maar uw probleem heb ik wel niet : ik heb het zopas nog uitgetest op een linux computer met browser vivaldi in een privévenster. Wanneer ik ingelogd ben kan ik gewoon die sportzenders laten spelen, als ik niet ingelogd ben zie ik ze wel, maar ik heb niet geprobeerd om ze af te spelen.
Ik geef toe dat mijn combinatie linux-vivaldi eerder uitzonderlijk is. Met welke software werkt u?
Gisteren en eergisteren had ik ook allerlei problemen, maar nu ging het goed.
Vrijdagavond heb ik de eerste helft van AAGent-RSCA kunnen bekijken, nadien was het gedaan. Ik kreeg dan o.a. een foutmelding in de aard van Oeps, er is iets verkeerd gelopen.
Mijn laptop draait op windows10 en heb het nadien geprobeerd op drie browsers (Edge, Firefox, Chrome), maar niets werkte nog. Ik had dan niet alleen problemen op de sport zenders maar ook op andere zenders.
Dit is niet de eerste maal, de laatste tijd heb ik meerdere keren dit probleem ondervonden.
Vandaag loopt alles weer normaal.
Ik heb zaterdag ook zo iets meegemaakt met Charleroi tegen Zulte Waregem. Ik had dat opgenomen en wilde dan kijken, maar enkel de eerste 44 mknuten stonden er op. Ik zou zeggen : het moet gewoon beter!
Ik werk met windows 10, heb reeds alle browsers uitgeprobeerd (chrome, firefox, edge, IE, enz...) Op geen enkele browser zijn de sportzenders zichtbaar in de lijst na het inloggen op mijn account. Nogthans betalen wij hiervoor… Het is wel zo dat we 2 abonnementen hebben, maar op 1 abonnement is Belgian Sports actief. Na het inloggen selecteer ik dus de telefoonlijn waarop deze bundel actief is, echter lijkt volgens mij de Pickx online bugged dat het precies niet veel veranderd als ik van abonnement wissel. Ik heb dit dus al 1000 x gemeld bij proximus helplijn (0800 22 800), geen enkele operator die hiervoor de oplossing weet, of tenminste de programmeurs van Pickx er naar laten kijken...
Belgian Sports is aktief zeg je hierboven , maar eigenlijk is dat abonnement al een tijdje geleden afgeschaft en vervangen door “International” sports, of zo iets, ik ben niet zeker van de naam. En wat duurder geworden. Vanaf een zekere datum toch.
Of misschien toch verwarring met uw 2 lijnen?
@Cvanloon is het dit mss dat je bedoelt
Met All Sports krijg je toegang tot de beste nationale en internationale competities. Voetbal, basketbal, wielrennen, tennis, hockey, American football, gevechtssporten, motorsporten en vele andere.
Bekijk alles op onze Proximus Sports-kanalen, Eleven Sports, Eurosport en een aantal extra sport-zenders, die allemaal in de All Sports-optie zijn inbegrepen.
Test 1 maand gratis
€ 16,99 /maand
(na proefperiode)
Test een maand
Promo details
Ik heb het doorgespeeld naar de specialisten. We houden je op de hoogte.
Ja juist Martin, het is nu All Sports.
Ik heb je 059-nr even verwijderd uit de pickx app. Kan je eens testen of het nu werkt ?
Beste HadewychT,
De sport kanalen zijn weer te bekijken via pickx online! Er moet ergens een conflict zijn geweest omdat wij 2 verschillende lijnen hebben, maar wel maar 1 account.
Alvast bedankt!
Ik heb ook sinds kort problemen met kijken van pickx sports via pickx app of via laptop
Mijn vaste lijn staat niet meer tussen de aansluitnummers ik de instellingen pickx app… wel die van 2de verblijf...
Kan iemand me helpen aub ?
Ik heb de indruk dat u zelf dat niet kunt wijzigen, dus zal morgen door iemand van Proximus moeten gebeuren.
Inderdaad, je kunt alleen kiezen tussen beide maar niet zelf invoeren of wijzigen.