Beste,
sinds 19/06 Proximus Pickx All Stars klant, echter nooit een email ontvangen ivm activatie disney +
Kan u dit nakijken?
groeten Philip
Beste,
sinds 19/06 Proximus Pickx All Stars klant, echter nooit een email ontvangen ivm activatie disney +
Kan u dit nakijken?
groeten Philip
Van Proximus zelf komt niemand langs hier tijdens het weekend, dan is wel de helpdesk nog bereikbaar 0800 22 800.
ik weet niet of je je hier iets aan hebt wat reeds op het forum staat:
Telefonische ondersteuning +32 258 80945 Disney+ beschikbaar voor liveondersteuning van 09:00- 21:00 7 dagen per week.
Bron: nieuwe activatiecode disney+ | Proximus Forum
er staan nog gelijkaardige berichten op het forum
→ Disney activatie | Proximus Forum
ik heb ahv je mail in je profiel klantgegevens gevonden, kan je alles verder aanvullen?
Wat voucher betreft zie ik :”Activated : 23/07/2022” Dus het is in orde???
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.