Vraag

Inbox webmail blijft leeg, nieuwe email kan niet toegevoegd worden in outlook

  • 21 July 2022
  • 8 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds kort zijn we overgeschakeld met privé naar Proximus Flex (internet & TV). De zaak was al klant als Business Flex (internet / tv en 2 GSM). ik heb een nieuwe mailbox  aangemaakt en een nieuw email adres. Zonder probleem geïntegreerd in Gmail maar integratie in Outlook werkt niet, steeds foutmelding “is dit niet u emailadres”, “instellingen nakijken” , “contact opnemen met ondersteuning”

Tevens als ik inlog op Proximus webmail zie ik ook niets in de “inbox”, die blijft leeg? enkel verzonden items staan er?

als ik inlog op My Proximus kom ik op de zaak terecht en zie ik alle installatie adressen waaronder ons privé


8 reacties

‘t hangt er vanaf hoe lang je al overgeschakeld bent en mss is nog niet alles doorgestroomd.

Best wachten tot morgen op een reactie van een proximus forummedewerker (moderator) 

Vandaag 1 week sinds de installatie. E-mail adres kon ik zelfs al op voorhand aanmaken, misschien is het daar al verkeerd gelopen…bedankt voor de info

Reputatie 7
Badge +5

@eloradson Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@DaisyS klantgegevens toegevoegd

Reputatie 7
Badge +5

@eloradson Over welk email adres gaat het juist? 

Ik heb er 2 aangemaakt

edit moderator : mailadressen aan je profiel toegevoegd

FYI: het is altijd beter van nooit privégegevens te posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

FYI: het is altijd beter van nooit privégegevens te posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Ja idd. Niet bij nagedacht omdat een moderator dit vroeg. Kan niet meer verwijderen, te laat. @DaisyS kan u dit nog doen…

Reageer