Skip to main content

Beste,

op 7/07/2022 vroeg ik opzegging van alle Proximus-diensten (Epic combo: TV, internet, mobiel). Gisteren 26/07 kreeg ik hier bevestiging van, echter blijkt mobiele telefonie behouden, aan €37,99 per maand nog wel.

Aangezien op 18/07 de nummerovername door Mobile Vikings is doorgegaan (SIM is bij MV actief vanaf dan) moet er iets zijn foutgelopen.

Zou iemand van Proximus dit kunnen bekijken en het nog lopende tariefplan kunnen schrappen vanaf 18/07?

Mvg, Pieter

 

@Zureman90 

ik heb bericht gestuurd naar de betrokken dienst, order voor stopzetting is lopende… 

Even kijken waarom het nog niet werd uitgevoerd.

groetjes

Tina


@Zureman90

Alle producten zijn opgezegd, ook de gsm technisch, admin nog niet helemaal OK

de Facturatie wordt automatisch aangepast als het opzegorder is doorgestroomd

Er zijn nog toestellen onderweg naar prx?

De laatste factuur is opgemaakt voor opzeg van de producten.  Dus bij volgende factuur volgt de verrekening

vriendelijke groeten

Tina 


Reageer