Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo,ik heb hier een draytek vigor router 2962 die ik zou willen inzetten ipv van mijn proximus internet box.Ik heb alles ingesteld zoals wordt opgegeven (vlan tag wan op 20) , en dat werkt. Maar steevast om de 5 min. valt de wan verbinding uit voor ± 45 sec en wordt er terug een connectie gemaakt.Als ik de internet box er tussen laat staan en de bridged modus (instelling op de proximus box) gebruik, krijg ik hetzelfde fenomeen.Ik vermoed dus dat de vigor router ergens een probleem geeft, maar ik heb al alles reset en terug ingesteld, maar noppes; het probleem blijft.Iemand toevallig al hetzelfde tegengekomen ?
Hallo, Ik moet mij een nieuwe hdmi kabel aanschaffen van 2 meter.Klopt het dat er verschillende hdmi kabels zijn? En zo ja, welke moet ik kopen?Nodig voor decoder met tv te verbinden of verkoopt proximus deze kabels?
Ik zou graag mijn wifi booster opzeggen omdat ik hier geen gebruik meer van dien te maken. Hoe doe ik dit?
Sinds kort nieuwe klant Proximus op een nieuw adres en geluid en beeld lopen niet synchroon. Het beeld start een halve seconde (of minder maar desondanks storend) voor het geluid.Uit de andere topics haal ik dat een Proximus-medewerker dit probleem hier oppikt en aan de hand van je klantennummer een oplossing kan aanbieden?
Hello,Sinds enkele weken een groeiend probleem met “storingen” in beeld. Eerst bij wisselen zenders, recent ook bij beeldwissel in zelfde uitzending.Er treden, vooral op de plaatsen met gewijzigd iets in het scherm, storingen op in de vorm van blokjeslijnen volle breedte. Recent zo erg dat zelfs de nieuwslezer “rare snuiten” trekt als hij/zij in close up iets zegt, dus rond ogen, mond of tegelijk op andere plaatsen op scherm.Ook films met veel bewegingen op het scherm geven een bijna niet te volgen beeld, door storingen volle scherm, of bij ondertitteling, daar volle breedte blokjes balken Dus storingen van iets: nagezien: ganse lijn vanaf inkom koperlijn, dsl splitter, alle draden (kontakten) alle stekkers modem(Bbox3), naar decoder en naar tv(HDMI) , diverse ingangen getest . Andere voeding op decoder getest, positie van decoder getest (krijgt fout niet, de eerst 2 minuten na opstart, dus vanaf warm worden= prijs. Positie decoder getest ( alle posities, waarbij plat liggend zoals
vanmorgen is er fiber bij mij geïnstalleerd, de BBOX 3 is vervangen door een BBOX 3+, volgens de installateur moet ik de oude binnenbrengen in de winkel is dit juist of moet ik die opsturen en krijg je dan een gratis label?
Mijn Outlook 2010 kan - na 14 dagen ongebruikt te zijn - plots geen mails meer verzenden. Mogelijk te maken met een mislukte poging om authenticatie op de server aan te brengen. Daarbij was het niet mogelijk om op deze oudere Outlook versie de letterlijke instellingen die Proximus opgeeft in te stellen .Het testbericht geeft het volgende aan : Weet er iemand hoe de Outlook 2010 dan wel moet ingesteld worden ?
Beste,al de ganse week geen of zeer weinig netwerk met de twee gsm’s, enkel noodoproepen,wreed ambetant.Ik ontdek dat dit te verhelpen is met VoWiFi.Wil je dit activeren aub, want in mlijn instellingen is “bellen via wifi” niet zichtbaar.Dankjewel voor jullie bereidwilligheid,Vriendelijke groetenGeert
De feiten: Op 3 januari bestel ik een TVbox om de huidige die ik heb te vervangen Op 4 januari krijg ik een sms met de mededeling Beste Proximus-klant, je pakket heeft ons magazijn verlaten en wordt aan het door je gekozen bpost afhaalpunt geleverd. Denk eraan om naast je BPOST-bevestiging ook je identiteitskaart of paspoort mee te brengen als je je pakje ophaalt. Bestelling-ref. R00000020AAAAAHH1J. Volg de status van je bestelling via https://www.proximus.be/order-completion/nl/all/index.html?token=zw7243rp5z97p2687798. Tot binnenkort! Het Proximus-team”Als ik op de link klik krijg ik steeds een foutmelding Op vrijdag 12 januari krijg ik deze sms:Beste Proximus-klant, ben je vergeten ons het materiaal (TV Box) onder klantnummer 612768000 terug te sturen? Geen erg, een vergetelheid kan gebeuren. Maar je stuurt het best wel terug vóór 27/01/2024 om kosten te vermijden. Gebruik het retouretiket dat je bij ons eerste bericht hebt ontvangen of raadpleeg de info op https://proximus.link/hR
Er is een installatie afspraak gemaakt (en bevestigd) voor 01/02/2024 tussen 9 en 13 uur. Wij hebben hier dan ook een 1/2 dag voor uitgetrokken. Tot 14h gewacht, daarna probeerden wij iemand aan de telefoon te krijgen. Er is echter geen keuzemenu om bij de juiste afdeling te komen, dus van alles geprobeerd (5x), echter zonder iemand te kunnen spreken, zeer frustrerend. Om 15h via de chatt geprobeerd, telkens met wissel van verschillende personen. De laatste zei dat de technieker nog tot 20uur kon komen. Op mijn vraag waarom wij niet geïnformeerd worden over een vertraging of waarom Proximus zelf niet kan nagaan of en wanneer die persoon komt, konden ze geen antwoord geven. Wij waren dus genoodzaakt een extra halve dag te voorzien en hebben op de technieker gewacht. Deze is die dag echter helemaal NIET komen opdagen, wij kregen geen mail of SMS met wat extra informatie of uitleg. Ik had dan verwacht dat men ons terug zou contacteren, met een verontschuldiging/verklaring zodat een nieuwe
Ik probeer een parkeersessie te starten via SMS naar 4411, maar deze wordt geweigerd. Ik gebruik een pay & go kaart met voldoende krediet. Al verschillende keren contact gehad met proximus via de chat. Volgens hen zou alles in orde zijn om mobiele betalingen uit te voeren. Toch werkt het niet. Dan contact gehad met 4411, volgens hen is M-pay niet actief voor mijn nummer. Werkt dit bij iemand?
Dag iedereen, Voor mijn 65” TV van TCL is een wachtbuis voorzien waardoor al mijn kabels lopen. Nu is de originele HDMI kabel van 1.8m te kort. Hiervoor heb ik een nieuwe kwalitatieve HDMI kabel aangeschaft van 5 meter. Echter wanneer ik deze aansluit op de digicorder krijg ik de melding “schakel uw digicorder in” en dit terwijl deze wel aan staat. Als ik de originele 1.8m HDMI kabel gebruik dan komt het beeld en geluid er wel door. De nieuwe HDMI kabel werkt wel voor de DVD speler, spelconsoles, etc. Heeft er iemand een idee aan wat dit kan liggen? De helpdesk van Proximus hun kennis reikt niet zo ver, ze zeggen leuk weg, wij zien van hier uit geen problemen met het signaal. Wij kunnen voor u niets doen. Ik begrijp niet dat ze een HDMI signaal van op afstand kunnen controleren? Ze kunnen mij dus niet verder helpen en zodus kan ik nu geen TV meer kijken en ben ik genoodzaakt over te schakelen naar een andere provider. Bedankt voor jullie hulp.
Deze avond met 0800 22 800 contact genomen, omdat er een storing is op onze vaste lijn. Steeds getik tijdens de verbinding . Na uitzetten modem en uitschakelen vaste lijn, testing gedaan . Blijkt dat er storing is op de koperverbinding in de straat. De mevrouw zou een ticket aanmaken voor nazicht van deze verbinding , om de fout op te lossen .Op het einde van het gesprek vroeg de mevrouw of wij reeds fiber hadden. Wij bevestigden dat Fiberklaar bij ons reeds het nodige gedaan heeft en de fiberverbinding tot bij ons in de kelder aangelegd is . Verder hebben wij voor niets een aanvraag gedaan i.v.m. fiber.Toch kregen we enkele minuten later een mail van Proximus et “ bevestiging van uw aanvraag “ : vooraanleg toegevoegd, fiberklaar aansluiting toegevoegd. Wij hebben niets aangevraagd. Fiber ligt bij ons binnen en voor de rest is dit “on hold “ .Kunt U nazien dat deze aanvraag geannuleerd wordt en ons dit bevestigen ?Wij wensen enkel dat de storing op onze vaste lijn zo snel mogelijk opg
@Luc.M @HeidiE @tina.b @Joel M Ik heb een decoder v7 ontvangen. Deze werkt goed. Er werd echter een nieuwe afstandsbediening opgestuurd omdat de afstandsbediening bij eerdergenoemde decoder niet goed werkte.Kan ik een retourlabel ontvangen om de v5c decoder terug te sturen? Wat moet hierbij allemaal teruggestuurd worden? En wat met de defecte afstandsbediening die bij de v7 hoorde?Mijn klantennummer staat in m’n profiel. Bedankt voor de informatie.
Beste, Sinds een paar dagen is het bereik met mijn GSM echt zo goed als nul in de hele gemeente OUD HEVERLEE.Voorheen was het bereik al heel slecht in onze gemeente, maar nu is het niet meer te doen. Binnen bellen is nooit een optie geweest. (maar voor andere gsm operatoren wel!)Gisteren, bij het binnenrijden van de gemeentegrens (aan Natuur natuur) viel het gsm signaal volledig weg en kwam zelfs niet meer terug??Wij wonen in de blokkenstraat en daar is er ook zo goed als geen bereik!Kan dit nagekeken worden aub? De dekking is nooit optimaal en eerder ondermaats geweest in de gemeente Oud-Heverlee. Zijn daar wel voldoende masten om een behoorlijk signaal te krijgen? Alvast bedankt om dit te bekijken,David
Dag iedereenOp 24/1 heb ik in pre order de 24ultra besteld. Deze zou geleverd worden volgens de webshop 29/1. Mijn status van bestelling, daar komt geen beweging in, bestelling ontvangen ja, maar dat is het dan ook. Nog mensen hier die hetzelfde voorhebben?Al meermaals gebeld, ik moet geduld hebben, zeggen ze… ja ok, maar wat meer duidelijkheid zou fijn zijn.
Beste,Ik krijg steeds de foutmelding PO16 met de tekst oeps er ging iets verkeerd. Ik heb de film evil dead rise gehuurd en krijg steeds deze foutmelding. Ik kan deze film niet bekijken. Mvg Ine
Goede avond.Ik bestelde vorige week in pre-order een Samsung S24 Ultra. Deze werd correct geleverd op de afgesproken leverdatum. Na deze voorzien te hebben van een screenprotector voor de camera’s achteraan, wilde ik ook een screenprotector op het scherm aanbrengen. Na de zwarte beschermfolie van de Samsung verwijderd te hebben, zag ik dat er op drie plaatsen puntjes in het scherm zaten. Ik wil het toestel terugsturen naar Proximus om dit om te ruilen, maar dat is geen sinecure daar er blijkbaar niemand weet wat er juist moet gebeuren.De eerste maal in een Proximus shop geweest en daar te horen gekregen dat ik eerst de klantendienst moet bellen om een ticket aan te maken en dan moet terug komen met het toestel om dit terug te sturen. Dit gedaan zijnde terug naar de Proximus shop geweest, weliswaar een andere. Daar vertelden ze mij dat dat eventueel wel zou kunnen, maar na het verstrijken van de twee weken herroepingsrecht (het is dus nog geen week geleden dat het toestel geleverd werd)
Werk met een V7…Vandaag krijg ik : Oeps! Er ging iets mis.Dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld. Foutmelding : P132
Ik merk dat er een nieuwe Pickx app is op Apple TV en voor iOS.Echter als ik inlog met mijn gegevens krijg ik altijd te zien dat ik als ‘bezoeker’ ben ingelogd, en kan bijgevolg geen tv kijken.Ik ben beheerder van het abonnement in de MyProximus app.Via de oude app werkt alles nog correct.
Hi,is proximus still down in the Flemish region My modem is just flashing green
Beste, graag informeer ik even of ik de enige ben die last heeft van wifi problemen met de nieuwe internet box +. Begin november 2023 had ik besloten om mijn huidige fiber aansluiting van 1Gbs te upgraden naar 2.5Gbs. Een komst van Eén technieker was hier voor nodig had geen idee waarom maar moest zo . De afspraak werd gemaakt en de technieker kwam lang en installeerde een gloed nieuwe internet box + die tot 10Gbs zou kunnen. Ook een booster voor de garage en zithoek werd geplaatst. top het feestje kon beginnen. Maar dit was van korte duur bij de installatie is de fiber beschadigd nieuwe interventie was nodig.Na deze interventie kwamen al snel wat problemen hun kop op steken onze computer en smartphone’s hadden wel wifi verbinding maar konden geen verbinding maken met het internet .De foto’s op facebook werden niet geladen de tv box gaf fout melding .ja lap net een nieuw modem en het werkt niet meer .De klantendienst opgebeld die boekte een technische tussenkomst er werd eens een boo
Net overgegaan van telenet naar proximus mar massa's problemen zo krijg ik van de Fiber cabel onvoldoende data binnen soms maar 100 a 200 mb.Nu vrijdag komt er een installateur dit nakijken…Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft maar ik heb problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen.Tv is een Philips ambilight smart tv en gebrui een Sonos beam als soundbar.Hiervoor nooit problemen gehad…
Sinds enkele weken blijft bij het herbekijken van opnames het beeld op regelmatige tijdstippen stilstaan en kan enkel opgelost worden door de decorder uit te schakelen en opnieuw op te starten. Een reset blijkt ook geen oplossing te zijn. Hierbij dan ook de vraag of deze decoder kan omgewisseld worden voor een nieuwer model. Mvg
Ik heb eind 2022 een abo genomen op flex internet, tv en mobiel en daarbij een ps5 gekregen.Nu is mijn vraag of ik mijn flex kan wijzigen naar internet en mobiel, zonder dat ik de restwaarde van mijn ps5 moet betalen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.