Skip to main content

Beste

 

Al een enige tijd heeft mijn vader op enkele toestellen die werken op 2.4Ghz een probleem dat zich voordoet. Hij krijgt de volgende melding verificatiefout op bepaalde toestellen die enkel op 2.4 Ghz werken. Als ik zelf met mijn telefoon op hun 2.4Ghz wil krijg ik de dezelfde foutmelding.

 

Ik heb alle stappen geleden al een tijdje overlopen betreft resetten enz…

 

Is er nood aan een nieuwe modem of kan hier op afstand iets aan gedaan worden?

Welke toestellen zijn dat?
Heb je geprobeerd je bbox3 een factory reset te geven door achteraan het verborgen knopje in te drukken (paperclip of zo) tot de ledjes doven vooraan en dan loslaten en laten opstarten.

Een verificatiefout, dan denk ik aan het wachtwoord om verbinding te maken.
Als je zeker bent dat het wachtwoord correct is en de reset heeft niets opgelost, kan je eens proberen opnieuw verbinding te maken via wps, dan communiceren het apparaat en de modem onderling. Eventueel moet je op het apparaat het netwerk vooraf verwijderen.
Bij wijze van voorbeeld: Verbinden met wifi via WPS


Reageer