Klachten nieuwe TV-decoder

  • 8 April 2024
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb vandaag de nieuwe TV-decoder moeten installeren, niettegenstaande ik nog 14 dagen had, maar hiervoor heb ik andere klacht gestart.
Ik zie met nieuwe decoder dat we niet meer op lange termijn kunnen opslaan, opnieuw een vermindering van de diensten geleverd door Proximus

Tijdens de installatie moest ik me ook door heel wat privacy-teksten worstelen, maar hoe en waar je privacy beschermen en wat er met je data gedaan wordt dat is vervat in veel niets-zeggende woorden. Proximus schermt wel met GDPR maar gaat met één van de grootste data-verzamelaars in zee. 
Waarom krijgen we niet de mogelijkheid om te zeggen dat onze data niet wordt gedeeld of dat we niet wensen gebruik te maken van de google-diensten. (kom niet af dat ik dan niet met mijn google-account moet inloggen, zelfs zonder account verzamelt google mijn data)


2 reacties

Jullie reactietijd is echt ondermaats, is dit een teken aan de wand van jullie klantgerichtheid

Reputatie 7
Badge +4

@hasdee Onze excuses voor de late reactie.

Je kan je privacygegevens beheren via instellingen en privacy. Dit gaat wel vooral over de gegevens die Proximus beheert. 

Als je geen Google-account instelt, zal Google geen privégegevens van u verzamelen. Eventuele gegevens die zij verzamelen omdat de Pickx app via Google gaat, zal algemene info zijn die niet aan u gelinkt is, net zoals bij alle andere zaken die u van Google gebruikt. 

Meer info ivm Privacy vind u hier  

Reageer