Vraag

afstandsbediening kapot

  • 1 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Beste 

ik heb de stappen doorlopen, maar desondanks nieuwe batterijen en een reset werken 75pr van onze knopjes niet meer van de afstandsbediening. 
 

op welke manier kan ik een nieuwe aanvragen? 


4 reacties

@Hoeck.Kim 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen een afstandsbediening opsturen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Mijn Proximus V5 afstandsbediening is kapot. Ik wil graag een nieuwe kopen/ bestellen. Hoe kan ik dat z.s.m. realiseren?

 

bedankt

Rabi 

@Rabi 

Omdat de PX forummedewerkers u deze zouden kunnen opsturen, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Rabi 

Heeft men intussen jou al verder geholpen om een nieuwe afstandsbediening te krijgen?

 

Geert

Reageer