Bij ontvangst van een nieuwe modem 3 dagen zonder internet gezeten. De eerste dag is er een technieker langsgekomen die zei dat er een poort geblokkeerd was en dat dit vanuit Brussel moest worden opgelost. Hij zou het de volgende dag laten oplossen en indien nodig nog eens langskomen. Daarom heb ik speciaal verlof moeten nemen om thuis te zijn. De hele dag niemand gehoord en bij de klantendienst van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk bellen ze om 17u (!!) om te zeggen dat de technieker ziek is en dat hij de volgende dag in de voormiddag langskomt. Hierdoor nog een extra dag verlof moeten nemen. Weer heel de dag niks gehoord en weer van het kastje naar de muur gestuurd door de klantendienst. Uiteindelijk om 18u30 telefoon gekregen van de technieker dat hij met een simpele druk op een knop het probleem vanop afstand heeft opgelost. Door een ontoereikende communicatie bij Proximus heb ik 2 dagen verlof moeten nemen en 3 dagen zonder internet en tv gezeten. De ontvangst in ons huis is daarnaast ook nog een ramp waardoor we ook niet moesten rekenen op onze mobiele gegevens. Graag een acceptabele compensatie voor de geleden schade!
FYI: Omdat de PX moderatoren , als ze morgen hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen helpen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je bijkomend specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Is gebeurd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.