Skip to main content

Eerst werkte de tv, later niet meer. Zegt problemen met je internetverbinding, kijk ethernetkabel na.

Ik zelf vanalles geprobeerd en stappen gevolgd maar niets. Ik heb met Proximus gechat en zegt dat er in de buurt algemene storingen zijn.

Ik hoop dat straks voorbij is.

 

@Daphke Ik heb het even voor je nagekeken. De algemene storing heeft te maken met de kast in de straat. Ze zijn hier volop mee bezig!


Ik wil de tv opstarten, en staat er dat er een probleem is met de internetverbinding, meer bepaald de ethernetkabel. Andere toestellen werken wel.

Heb de kabels verwijderd en herplaatst, modem uitgeschakeld evenals WiFi bridge.

Wat nu?

Bij de modem brandt 1 wit lichtje en 1 blijft rood.


@Moody 

Heb je uw internet box reeds gereset? 
Hoe het moet zie hier 


@Moody Sorry voor het late antwoord. Ik zie dat er ondertussen een technieker ter plaatse geweest is. Werkt alles nu naar behoren ? 


Ja hoor; alles is bijgesteld en opgelost. 

Dankjewel.


@Moody Fijn dat te horen. Veel kijkplezier !


@Moody 

Ja hoor; alles is bijgesteld en opgelost. 

Dankjewel.

Wat was nu eigenlijk het probleem?


Reageer