Skip to main content

Beste,

Gisteren, 14 april 2024, zaten we meer dan 12u zonder internet en dus zonder Wifi en TV. Telefonisch gaf men aan dat er werken aan de gang waren. Dit echter zonder voorafgaandelijke melding en zonder zicht op einde werken.

15 minuten na de melding was het probleem plots opgelost.

Waar en hoe kan ik hier een compensatie voor aanvragen?

 

Gisteren was nochtans zondag, dus geen normale werkdag. Bijgevolg en hoogstwaarschijnlijk zeker een herstelling van een defect ergens. Hoe had Proximus dit defect kunnen voorzien en vooraf moeten aankondigen?

Om te oordelen of je in aanwerking komt voor een compenstaie hebben de medewerkers minstens uw gegevens nodig. Daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
 


@Jer Sta Compensatie is niet van toepassing als de storing dezelfde dag/of dag erna is opgelost.Een storing/probleem kan men niet op voorhand voorspellen.Groetjes,Joel


Reageer