Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Inloggen met wachtwoordt en gebruikersnaam kan tegenwoordig alleen met een sms naar een Belgisch mobiel nummer. Ik heb geen mobiel nummer en wil dat ook niet. Volgens de europese wet moet en dit soort sides ook beschikbaar zijn zonder mobiele telefoongraag een oplossing
Beste,Op 31/07 heb ik een iPhone 15 besteld met aanpassing bestaand abonnement naar Mobile Easy. Echter is er iets misgelopen (betaling niet toegekend, verkeerd abonnement toegekend) waardoor ik donderdagochtend een mail kreeg met nieuw bestelnummer en de melding dat ik opnieuw moest betalen. Ik heb dan contact opgenomen via de chat en daar een ticket laten aanmaken omdat men niet kon helpen. Donderdagnamiddag een heel vriendelijke heer aan de lijn gehad die alles in orde heeft gebracht naar betaling en abonnement toe. Nu wil ik sinds vrijdag een leveringsdatum selecteren voor mij iPhone, maar ik krijg steeds de foutmelding “Jammer, maar deze applicatie is momenteel niet beschikbaar”. Is er ergens achterliggend nog iets niet in orde? Want ik zie nog steeds dat het verkeerde abonnement in de app staat en ik zou graag mijn iPhone willen ontvangen.
Beste Ik ben al maanden bezig met het proberen oplossen van dit probleem maar telkens krijg ik de reactie dat alles goed staat.. Ik heb ook al met HLN contact gehad en die zeggen dat ze geen actief abonnement kunnen zien. My Proximus en HLN staan gelinkt maar toch kan ik geen enkel HLN+ artikel meer lezen. Iemand die dit kan oplossen? Alvast bedankt!
hoera, vorige week bericht gezien op het forum dat Spotify streaming op de Belgacom TV box terug zou werken. Ik gisterenavond euforisch : spotify verwijderd, updates nagekeken en box up-to-date, tv box uitgezet, tv box zonder stroom gezet ( met knop en kabel ), tv box terug opgezet, spotify geïnstalleerd, ingelogd op spotify==> spotify werktdaarna spotify gestopt, terug gestart==> spotify werktdaarna tv box uitgezet, terug opgezet, spotify gestart==> spotify werktvandaag zonder problemen youtub e.d. kunnen doenspotify gestart==> spotify geen geluid meer !!!spotify gestopt, tv box gestopt, terug opgezet, spotify gestart==> spotify geen geluid meer !!!spotify gestopt, tv box gestopt, tv box zonder stroom gezet ( met knop en kabel ), tv box terug opgezet, spotify gestart==> spotify werktspotify gestopt, youtube e.d. kunnen doen, spotify gestart==> spotify werkttv kijken, tv box afsluiten, tv box opzetten, spotify gestart==> spotify werkt conclusie : weet niet wat
Sinds vandaag kan ik het HLN niet meer "volledig" digitaal lezen. Wat is de oorzaak?
Ik wil mijn vaste lijn terug actief en liefst NU!Moeten we we opnieuw naar de telefoonhokjes ? of doodgewoon met een antenne op het dak ?Ik ben p…..st/
Graag meer initiatief van Proximus.Sinds vorige week kreeg ik telkens bij het openen van de Proximus-Pickx-appbij alle 4 mijn Apple producten (2 ipone8 toestellen met de ios-versie16.7.8, de melding dat er een onverwachtse fout was opgetreden en in hetsysteem was opgenomen.Na uren aan de telefoon te hebben doorgebracht afgelopen maandag, kwam ik teweten dat de oorzaak vermoedelijk te zoeken was bij een (automatische)overschakeling bij Proximus zelf naar een zogenaamd nieuw platform.De gebruikte Proximus-Pickx-app waarvan ik gebruik maakte zou het niet meerdoen en telkens de beschreven foutmelding geven, maar daarvan hadden zeuiteraard de gebruikers wel eens mogen verwittigen.Op advies dan maar de nieuwste versie van de Proximus-Pickx-appbinnengehaald, maar daarmee was nog niet alle miserie van de baan.Aanvankelijk kon ik nog steeds niet met geen van mijn 4 Apple-toestelleninloggen (het zijn 2 iets oudere ipads en 2 iphones8).Na het inloggen kreeg ik een zwart scherm en het rondje dat h
Zojuist de speedtest gedaan via my Proximus app.Download : 38 MB's....upload 26 MB's.Dit zijn de max waarden die ik kan bereiken vlak bij modem.Al de andere plaatsen duidelijk minder.Werk nochtans met PLC adapters, wifi bridge en wifi booster .De snelheid via lijntest zit ook bedenkelijk lager dan hetgeen voor deze lijn gebruikelijk zou moeten zijn.Geadverteerd 100...30Gegarandeerd.45 ...14 ( wat ook de min snelheid is)Max snelheid voor 56 pct met mijn configuratie 75...27.Vanwaar deze lage waarden? (Geen andere apparaten aangesloten)
Ik heb gisteren een spel gekocht op de google play store voor 4,87 euro via de methode ‘betalen via mijn proximus-factuur’. Vandaag zie ik in Myproximus het bedrag 5,92 euro staan (maw zo’n 20% meer dan de prijs op google play store).Is het normaal dat er zoveel extra kosten worden aangerekend als je betaald via Proximus mobiel abonnement? Of is die euro extra nog iets anders, bijvoorbeeld activeringskosten bij het eerste gebruik van die betalingsmethode?
hallo, enkele weken geleden vroeg ik een afbetalingsplan aan.echter heb ik ondertussen nog een nieuwe factuur gekregen.kan ik de nieuwe factuur nog bij het afbetalingsplan toevoegende eerste schijf moet nog betaald worden alvast bedankt
Overgestapt van Telenet naar Proximus, in de brief staat dat ze gevraagd hebben om de overdracht uit te voeren op 9aug, pas op 12/8 een bericht gehad dat het nu actief zou zijn, maar toch is de sim niet actief (ondanks opnieuw er terug in te steken + opnieuw te starten en meer dan een uur te wachten). Graag snel oplossen, heb mijn gsm dringend nodig om te bellen! Dank u
Hallo,Ik zou graag mijn maandelijkse betalingen uitvoeren via kredietkaart (Mastercard).Hoe kan ik dat aanpassen/aanvragen ?Mvg,Steve
Raar genoeg loopt al weken tss 19.30u en 21.00u het beeld en geluid van de tv niet samen. Ook het beeld komt vaak traag in blokjes binnen. De problemen zijn ontstaan na het installeren van Fiber. TV en decoder op en af zetten helpt voor enkele minuten. Zo wordt TV kijken wel onmogelijk. Graag een dringende oplossing.
Op mijn factuur staat bij optiesTv box, aan 11€ met een korting van 3€Te betalen 8€Wat is dit?Zit er in mijn abonnement geen tv box?
Beste ik heb op de app van proximus 2 bestellingen staan waar ik geen weet van he en zonder enige info.. hier door kan ik niets bestellen van wege de limiet van 3 bestelling overschreven word .. kan er iemand even naar kijken aub :)
Setup 1:decoder v7 via hdmi aangesloten aan de TV Soundbar en TV via hdmi ARC High speed HDMI kabels instelling op de Proximus decoder Apparaatintellingen Geluid Surround sound aan Resultaat: Audio sync issues, niet op te lossen via de diverse ‘audio vertraging’ settingSetup 2:Decoder via hdmi aan soundbar soundbar via hdmi ARC aan TV resultaat: Resolutie van 4K op 25!hz en afgrijselijk beeld geen audio sync issuesIndien ik in setup 1 het surround sound vanuit de decoder uitzet, geen audi sync issues. Mijn Dolby DTS soundbar wordt nu niet ten volle benut… Wie heeft de magische oplossing?
Proximus+ raakt maar niet niet op kruissnelheid. Gsm al verscheidene malen uitgezet en weer geactiveerd. Appverscheidene malen afgevoerd en weer geînstalleerd. Cache app geledigd. Schudden voor gebruik alverscheidene malen uitgevoerd. Geen enkele verbetering.Het beta programma is blijkbaar vol en ik moet maar wachten tot de volgende update. Gelukkig kan ik mijn facturen via internet of gsm checken. Maar waarom lanceert men een nieuwe versie alhoewel de vorige regelmatig toch wel eens functioneerde. Iemand een idee?Groeten aan alle forumleden.
Kan iemand helpen om mijn VoWifi / VoLTE werkende te krijgen?Ik ben sinds maandag overgestapt van Orange naar Proximus voor mobiel abbonnement (vastelijn en internet thuis zijn nog bij Orange).Het lukt me maar niet om te bellen en/of gebeld worden. Ik weet dat het bereik waar ik gewoon niet geweldig is maar kon tot voor kort perfEen kort overzicht:Maandag belde ik met de Proximus helpdesk, die zei dat ze mijn probleem zouden escaleren naar 2de lijn en dat ik dezelfde dag nog zou opgebeld worden. Dinsdag terug gebeld met de helpdesk. Persoon bezorgde me de infomail voor VoWIFI en beloofde me terug te bellen om op te volgen of het werkte. Nog eens gebeld omdat het nog steeds niet werkte, ook niet nadat ik de VoWIFI instellingen had aangepast. Deze dame zei dat ik het niet goed had ingesteld, het anders aan mijn toestel lag en dat ze me anders niet kon helpen. Stuurde me door naar de Proximus winkel. Woensdag ben ik bij een onafhankelijke winkel (die ook Proximus verdeelt) langsgeweest. Z
Hallo,Als inwoner van de gemeente Tessenderlo heb ik al jaar en dag 3 regionale zenders ter beschikking, namelijk TV Limburg (10), RobTV (181) en RTV (182). Dit is logisch want onze gemeente maakt deel uit van het 3 provinciëpunt, waarbij Limburg, Vlaams Brabant en de Antwerpse Kempen aan elkaar grenzen.Een tweetal weken geleden heb ik een decoder V7 update binnengekregen en ben ik blijkbaar door Proximus op het nieuwe TV platform overgezet geweest.Maar de regionale zenders RobTV en RTV zijn verdwenen in mijn zenderlijst. En dat is zeer jammer, want ik ben een trouwe kijker van beide.Waarom zijn deze voor mij uit het aanbod opeens geschrapt, hoewel ik deze al vele jaren heb kunnen ontvangen? Abonnementsprijzen worden verhoogd, maar het aanbod wordt verminderd. Daar heb ik wel een probleem mee!Groeten, Joris
Blijkbaar zijn er toch nog veel problemen met de v7, v7c decoders..Heb zelf een v7c en die Is redelijk stabiel Voor 2de tv heb ik een Apple tv. Ervaring hiermee is enkel positief.Beeldkwaliteit is excellent en de remote met de multie functionele knoppen werkt na enige oefening heel aangenaam.Vergelijking tussen de twee gaat m.i.duidelijk in het voordeel van de Apple tv voor zowel stabiliteit, beeldkwaliteit en gebruiksgemak maar dat is persoonlijk.Ik weet ook niet of beide altijd op dezelfde, door proximus vrijgegegeven ,pickx versie zitten .
Geachten,In mijn “Mailbox” van “MyProximus” heb ik een tweetal e-mailadressen die ik niet kan gebruiken, wegens, als ik erop klik, verschijnt er een venster met de melding: “ Verificatie van externe account mislukt “Wat kan ik daartegen doen ??Dit fenomeen heb ik niet op de nieuwe Outlook via Mocrosoft.Graag een seintje a.u.b.RMO.
Deze namiddag start ik mijn TV + decoder op … De V5C blijft steken op 2 leds die oplichten, TV blijft boodschap geven “geen HDMI signaal”.Ganse procedure doorlopen met soft reset, hard reset, bbox-3 reset, HDMI kabels geswitcht, al boter aan de galg.De TV met de V7 werkt gewoon normaal, internet is ook normaal.Kort voor 20 uur naar de helpdesk gebeld, door al de nutteloze hoepels gesprongen om iemand aan de lijn te krijgen! COOL! Conclusie, men wil mij een nieuwe decoder opsturen!Ik vraag BELEEFD of ik aub terug een V5C kan krijgen ivm het nog terugkijken van de programmas die Proximus speciaal nog vastgelegd heeft tot juni 2025 … Die klojo weet echt van toeten noch blazen en verzekert mij dat ik die opnames ga kwijt zijn want die staan op mijn harde schijf … HAALLLOOOO! HARDE SCHIJF? V5CEEEE! Jaja mijnheer die staan op uw harde schijf of hebt u die ergens anders opgenomen? HUUUU? IK HEB GEEN HARDE SCHIJF IN EEN V5C !…Zoals u wil mijnheer … VLAM telefoon op de haak tuut tuut tuut …WERK
Ik ben van Telenet overgeschakeld naar Proximus wegens verhuis. Thuis heb ik een Giga Fiber Flex pack.Toen de technieker de internetbox+ kwam installeren vroeg ik hem of ik in de router lokaal de channels en DNS kon aanpassen. Dit gaat dus blijkbaar niet.. De Wifi booster van Proximus die bij het abonnement inbegrepen zat viel zwaar tegen, het signaal trekt op nougatbollen. Dus heb ik maar vanuit mijn oude appartement mijn powerline adapters verbonden (TPLink) met Cat6 kabels naar de router. Mijn ups en downs waren beter dan bij de booster maar waren nogsteeds een zoutkorrel vergeleken met wat we beneden hebben. Mijn vraag is, of ik best zelf een betere booster /of router koop, of dat ik een cat6 helemaal naar boven trek, met een network switch zodat al mijn andere apparaten (servers) ook een goede speed hebben. note: latency heeft af en toe ook peaks van 5ms tot 300ms voor een aantal minuten.
Ik heb al 2 weken problemen met mijn app op de gsm kan er van de ene dag niet meer op . Ik heb de app verwijderd alles afgezet terug opgestart maar gaat niet. Dit krijg ik als ik inlog op de oude app er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. Nu stuurt die app mij naar de nieuwe app log mij in maar blijft cirkel draaien. Nog altijd niet opgelost heb al zoveel geprobeerd en niks lukt mij . Kan er mij iemand helpen. Dankjewel
Ik krijg sinds kort van 3 sms nummers hetzelfde bericht.Ik heb niks aangevraagd en weet dus ook niet van waar ze komen. Zit u met iets?Onze coach kan u helpen met vragen over liefde, geluk, werk. Dit krijg ik van 3 nummers: 933693739636 Stop sturen helpt niet en kost ook nog eens geld.Wie kan mij helpen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.