Sinds 13 november 2024 kan ik geen SMS sturen naar 6000 ( blokken op vrt1)
Betaalnummers en betaalsms'en: hoeveel kost het? | Proximus
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling bv in dit geval get gsmnummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Of mss ben je over je aankooplimiet gegaan die je trouwens zelf kunt instellen
Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen? | Proximus
Ter algemene info:
Het vervolg van het verhaal van
Met deze inhoud :
Sinds 13 november kan ik geen SMS sturen naar het nummer 6000 (blokken op vrt1)
ik heb de simkaart wel in een nieuwe smartphone (samsung 5G) gestoken
Dus je had het probleem niet in je oud toestel begrijp ik hieruit, dan zou ik eens proberen van je toestel op 4G of 3G te zetten om eens zo te proberen of het dan zou lukken?
controleer ook eens of er geen blokkade staat ingesteld op je toestel:
Open de Berichten-app op je Samsung-smartphone.
Zoek een eerdere SMS-gespreksreeks met het nummer 6000 (als die bestaat).
Tik op de drie stipjes (menu-optie rechtsboven).
kijken of "Blokkeren" of "Nummer blokkeren" mss actief staat
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.