Ik krijg sinds vrijdag via 8999 berichten voor een ander persoon zelfs ander klantnummer
dit telefonisch gemeld en daar zeggen dat dit niet kan .
Maar toch ontvang ik ze wat echt wat beangstigend is .
ik heb er een prinsscreen van genomen maar omwille dat de gegevens van de andere persoon erop staan niet hier geplaatst
mvg
ik wil het graag nakijken;
je kan via je forumprofiel meer details geven in het veld ticket. Dat is communicatie tussen ons forum en jou, verder is het privé
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Vanmorgen tussen 10.09 en 10.16 4 verschillende sms-en ontvangen van 8999 met de verificatiecode voor MyProximus terwijl ik niet probeerde in te loggen.
Een bug of heeft iemand echt geprobeerd om in te loggen?
Ik weet wel dat je zonder verificatiecode niet kan inloggen maar ik ben er toch niet gerust in.
Als het geen bug is, dan heeft iemand toch het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt.
Kunnen jullie zien of er activiteit was vanmorgen in mijn account?
Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten,
Carine
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.