Donderdag mijn internet afgesloten die zelfde dag betaald nu al 4 dagen verder na veel telefoontjes en valse beloftes over het weekend krijg ik nu te horen dat ik nog moet wachten het is ondertussen maandag ben het kotsbeu hoe ik aan het lijntje word gehouden!!!!!
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik snap niet waarom een volledige opzeg gedaan is omdat ik 1 maand te laat heb betaald ben al bijna 10 jaar klant ?? Afspraak 26/11 dus u wilt mij zeggen omdat ik te laat was met betalen voor maand oktober moet ik wachten op een technieker en dus tot 26/11 zonder internet zit ? Ondanks de maand november al betaald is ?
Slechtste klantenservice ooit bende amateurs morgen afspraak bij Telenet slechter dan dit is haast onmogelijk jullie mogen mijn abonnement definitief opzeggen tot nooit meer
Ter bijkomende info: Normaal sluit Proximus je zo maar niet volledig af
zie → Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus
Wat gebeurt als je niet op tijd betaalt?
Een voorbeeld:
Een factuur of een aanrekening uit het oog verliezen … dat kan gebeuren. Als je niet op tijd betaalt, helpen we je met herinneringsberichten. Vermijd aanmaningskosten en betaal zo snel mogelijk.
Hoe verwittigen we je?
Je factuur of aanrekening vermeldt de vervaldatum ("Te betalen voor …"). Op die datum moeten wij, tenzij je een bedrag betwist, je betaling volledig ontvangen hebben.
Is dat niet het geval, dan stuurt Proximus je een of meerdere herinneringen. Dit verloopt in 3 stappen:
- Je ontvangt een of meerdere sms’en of e-mails. Dat betekent dat je niet of niet correct betaald hebt, of, in geval van domiciliëring, stond er te weinig geld op je rekening.
- Betaal je niet, ondanks de gratis sms'en en e-mails? Dan sturen we je een aanmaning per brief, met bijbehorende administratieve kosten.
- Betaal je nog niet na deze aanmaningen, kan je telefoon, tv en internet tijdelijk geschorst worden of, na een ingebrekestelling, zelfs definitief afgesloten worden.
ik zie ondertussen terug verbruik op je internet. Herstel is uitgevoerd.
mvg
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.