Skip to main content
Antwoord

tv box aangerekend

  • November 15, 2024
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Beste

Op mijn laaste factuur van 09/11/2024 zie ik dat er een kost van 11 euro is aangerekend voor een tv box. 

Dit is in het verleden nooit geweest en ik heb ook maar 1 tv box en 1 tv.

De vorige box heeft het vorige maand wel begeven waardoor ik een nieuwe opgestuurd heb gekregen, maar de oude heb ik, zoals gevraagd met het bijhorende verzendlabel teruggestuurd. 

Ik vind het dus heel raar dat er nu opeens zo'n extra kost wordt gevraagd....

Beste antwoord door Luc.M

@Fietje26  Dit is terug in orde en heb voor het aangerekende een creditnota aangemaakt Waarschijnlijk gaat de automatische betaling hier rekening mee houden. Groetjes

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 15, 2024

Maandag kunnen de Proximus moderatoren dit verder natrekken voor u en indien het nog niet gebeurd zou zijn, Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 15, 2024

Bedankt, ik heb de info aangepast.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 18, 2024

@Fietje26  Dit is terug in orde en heb voor het aangerekende een creditnota aangemaakt Waarschijnlijk gaat de automatische betaling hier rekening mee houden. Groetjes


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 18, 2024

@Luc.M Dat is fijn, erg bedankt!