Skip to main content

Beste,

 

hoe kan ik voor mijn 4g verbindingen een public ip krijgen?

is noodzakelijk om devices van op afstand te kunnen beheren.

 

Bedankt,

 

Nicolas

Een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum kan aan u voor het betrokken mobiele nummer een dynamisch public IP adres laten toewijzen (cfr diverse berichten hieromtrent op dit en het Fr-forum) op voorwaarde dat hij/zij u kan identificeren en het betrokken GSM-nr in uw forum login profiel (veiligheidshalve niet publiekelijk op dit forum dus) vermeld wordt 


@Nicolas85 Gaat dit over beide nummers? 


ja


@Nicolas85 

op de beide nummers staat nu een public ip adres actief.

 

Geert


Beste,

 

bedankt.

 

Echter… mijn 4g modem geeft nog steeds een ip als 

100.87.149.90/32

 

terwijl watismijnip.nl hetvolgende geeft: 178.144.3.200

 

 

Doe ik iets verkeerd?

 

Gr,

 

Nicolas


@Nicolas85 

Vermoedelijk moet het nog verder ‘doorstromen’ in al de programma’s.

Kan je binnen een uur nog eens uittesten?

 

Geert


Beste,

 

bestaat de kans dat dit voor één van de nummers weer terug naar een non-public ip is gewijzigd?

ik heb hier weer een 109.x.x.x ip nu…?

 

bedankt om dit even te willen checken,

 

Nicolas 


@Nicolas85 Over welke nummer gaat het juist?


@Nicolas85 Over welke nummer gaat het juist?

het 0472 07 xx xx nummer.


@Nicolas85 Bij ons staat alles nog steeds correct ingesteld dus het zou een public ip adress moeten zijn.


Beste,

 

is het mogelijk om voor het derde telefoonnummer in mijn profiel (waarbij M2m staat) hetzelfde te doen aub?

 

Bedankt,

 

Nicolas


Beste,

 

daarnaast graag ook voor 4de sim (waarvan ik enkel nog maar het SSN nummer heb, begint met 21004289) van public IP voorzien aub. (samen met de derde sim, zie bericht hierboven)

 

Bedankt!

 

Nicolas 

 

 


@Nicolas85 Ik heb de aanpassing gedaan op het gsm-nr. Op de kaart waarvan je het SSN doorgaf heb ik nog geen wijzigingen gedaan omdat dat een Enterprise product is waar sinds 26/9 een optie actief is ‘private IP access’. 


@Nicolas85 Ik heb de aanpassing gedaan op het gsm-nr. Op de kaart waarvan je het SSN doorgaf heb ik nog geen wijzigingen gedaan omdat dat een Enterprise product is waar sinds 26/9 een optie actief is ‘private IP access’. 

Beste,

 

ik verkrijg nog steeds een private ip ipv public en kan remote dus niet verbinden…

 

kan u bevestigen dat dit voor 0xxxx3451 in orde is gebracht aub?

 


deze nogmaals naar boven halen :-)

 


@Nicolas85 Ik zie dat het in orde zou zijn nu.


Beste,

 

is het mogelijk nogmaals na te kijken of alle tel nr’s in mijn profiel van een public ip voorzien zijn?

 

dit lijkt niet meer te werken.

 

Bedankt,

 

Nicolas 


Reageer