Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo ik was te laat met een betaling proximus alles afgesloten ik gebeld en ze hadden mijn contract opgezegd ik moest de factuur van april ook betalen heb dat woensdag gedaan en ze hebben de opzegging geschrapt ze zouden de diensten binnen de 24 a 48 uur weer inschakelen deze middaggebeld de dame heel vriendelijk wel zei in de loop van de dag gaat het gaan om 17u teruggebeld en nu zeiden ze binnen de 5 werk dahen niet voor volgende week vrijdag mag dat allemaal eerst beloven en dan niet doen zitten nu al van maandag zonder tv en internet en gsm
Sedert gisteren problemen met het opnemen van programma s Opnames staan vermeld in onze opnamelijst Wanneer we deze willen bekijken krijgen we de melding Serverfout DEZE MEDIA IS NIET BESCHIKBAAR PROBEER LATER OPNIEUW Graag respons aub Alles werd reeds terug uitgeschakeld en terug opgestart !!!!
Sinds kort kan ik via mijn gsm en de MyProximus app de situatie van mijn gebruikte data niet meer controleren. Ik krijg de melding dat ik "reeds een tijdje geleden registreeerde op het 4G netwerk" en ik moet even connecteren via 4G of inloggen in MyProximus account. Ik doe dit maar dit geeft geen andere reactie van die MyProximus app. Herinstalleren van de app geeft geen verandering. Mijn gsm werkt perfect in alles. Wat kan ik nog meer doen om dat app opnieuw in gang te krijgen. Ik moet mijn data in de gaten houden gezien mijn beperking van 1 giga. Wie weet raad??
Geachten, Achter het nummer in de titel, steekt een bericht van een telefoon abonnee. Bij afwezigheid worden we om het uur opgebeld met het nummer in rubriek. Bij thuiskomst moeten we steeds wachten tot we terug worden opgebeld door het nummer in rubriek - die 's nachts niet werkt (gelukkig maar). Ik had graag het nummer willen weten, om op eender welk tijdstip, de ingesproken boodschap zelf te kunnen beluisteren. Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland.
Vraagje heb een abonnemet afgesloten zo een 8-9maanden geleden. Abonnement voor gsm /tv/en vaste telefoon / en internet. Maar heb wel geen gsm bij genomen. Maar nu is mijn huidege gsm aan dood gaan en zou graag een andere hebben. Is dat mogelijk zo een abonnement gsm te hebben van 9€ of zo met mijn huidige abonement.
Wij zijn Telenet-klant en vorige week hebben we Proximus Tuttimus besteld owv de actie in Limburg Een jaar lang zouden we dan Tuttimus aan 64€/maand hebben en daarna aan 84€/maand (zonder vast toestel dan, want dat zeg ik na een jaar op) In de bevestigingsmail met onze bestelling staan echter alleen de "oorspronkelijke" tarieven Ik wil graag een schriftelijke bevestiging van de PROMOTIETARIEVEN om te vermijden dat achteraf discussies ontstaan. Je leest namelijk niks anders tegenwoordig dan dat er veel foute facturaties gebeuren door Proximus.... en daar heb ik echt geen zin in !!! Heb al telefonisch hierachter gevraagd, maar ik krijg dan gewoon de standaard mailbevestiging met opnieuw de oorspronkelijke tarieven Via chat geprobeerd : idem dito @ Proximus : wie gaat mij hiermee helpen aub ??? Ik wil niet dat hier iets geinstalleerd wordt, zonder dat ik op papier die prijzen heb staan. Wil geen gezever, gewoon correct en eerlijk zoals het hoort aub Klantnr 620959018
ik heb problemen met een decoder V4 die blijft hangen op start software en op het welcome scherm. Reeds factoryreset gedaan en probleem blijft het zelfde. Wie kan me helpen.
Als we kijken naar iets dat we opgenomen hebben, kan de opname plots uitvallen en stilvallen op het huidig uitgegeven beeld. Dan moeten we alles afleggen en heropstarten, maar opname valt telkens terug stil... De afgespeeld en opname gebeurd ook regelmatig al haperend... Ook hebben we in het verleden serieopname gedaan, maar we kunnen dit nu niet meer stoppen en dit blijft opgenomen worden... Hoe kan dit verholpen worden?
Beste bij mijn ouders staat er al sinds een hele tijd een nieuwere decoder en is ook de layout van de tvgids en zo totaal vernieuwd ... waarom heb ik nog steeds een oude decoder en is de menu nog verouderd? Ik wil ook up to date blijven
Hola, Jullie zaten er vanavond " alweer " eens dik en compleet naast met de film « The alamo «, Het is niet de remake van John Lee Hancock van 2004 zoals aangekondigd, maar wel de originele versie van 1960 van en met John Wayne. Enige te bekijken waard. Heb nagekeken bij ZES ,en die hebben ook de info van de remake uit 2004 op hun site vermeld, Bekijk jullie relatie eens met ZES en andere zenders. Niet de eerste keer. Groetjes, peter V
Hoi, Ik krijg nu op de tv app op de tablet : kies het toestel waarmee je je mobiele toestel wilt synchroniseren en selecteer het tv-programma dat je wilt bekijken op je Tv. Is dat iets nieuws? In elk geval de app werkt niet meer. Telkens je een tv programma wil bekijken , blijft hij laden (op het scherm zie je drie puntjes ....) . Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Deze issue is sinds gisteren.
Hoi, Hier een gelijkaardig probleem via de app, zowel via smartphone als tablet (iOs). Recente opnames staan in de lijst, maar wanneer je klikt op ‘kijken’, keert ie na een tijdje laden (zwart scherm met laad icoon) terug naar het detail van de opname. Kijken is dus niet mogelijk, de aflevering of film wordt niet geladen. Probleem doet zich voor sinds begin/midden vorige week.. Oudere opnames in de lijst kunnen wel zonder problemen ingeladen en bekeken worden. Wat is hiervoor de oplossing? De app is up to date. Vriendelijke groet.
Kan iemand mij uitleggen als je betaling doet via website van proximus zelf dat de betaling nog steeds in verwerking staat 24uur later?
Schoonouders verblijven sinds kort in zorgcentrum . Huis is niet meer bewoond. Bijgevolg wensen wij het abonnement van de vaste telefoonlijn, waar enkel telefoon op aangesloten is , op te zeggen uiteraard. Bij nazicht op website Proximus vinden we : "Moet u een verbrekingsvergoeding betalen wanneer u een contract vroegtijdig beëindigt? Hebt u maximum 5 lijnen, dan kunt u uw contract voor een Classic-telefoonlijn, internet of tv die werd afgesloten vanaf 16/07/2012 gelijk wanneer, zonder vergoeding, schriftelijk opzeggen met een minimale opzeggingstermijn van 30 dagen." Wat met abonnement afgesloten VOOR 16/07/2012 ??? Verbrekingsvergoeding . Kan er mij iemand duidelijk informeren over : - welk is de best en zekerste manier om contract stop te zetten voor de vaste lijn ? - welke opzegtermijn is vereist ? - dient hier een verbrekingsvergoeding betaald te worden ? Ro
Hallo, bij het nakijken van mijn verbruik deze maand, merk ik vandaag op dat er m-commerce is aangerekend waarvan ik zelf niks heb geactiveerd. het gaat om de dienst playfilms aan 4.99€/week. ondertussen is er al 2 weken aangerekend en IK HEB DIT NIET GEACTIVEERD. ik kreeg in het verleden (28/01/2018, 28/02/2018)al sms van 8695: "gratis bericht: u bent ingeschreven voor de dienst Playfilms aan 4.99€/week(1e week gratis).Om te stoppen:http://be.playfilms.co/u.php or call 028800398" ik had op de factuur van februari 2018 al in de bijlage deze sms'en zien staan, maar hiervoor was geen bedrag voor aangerekend, ook klopt de datum en het aantal van deze sms'en op de bijlage niet met de datums en tijdstip in mijn berichteninbox. ik had dit dan ook bij proximus gemeld, waarop ik antwoord kreeg dat ik me geen zorgen moet maken, want er is toch niks aangerekend. volgende factuur net hetzelfde; in bijlage staan alweer 4 sms'en vermeld , niet aangerekend, maar alweer klopt dit niet met mij
Beste, mijn stiefzoon bevindt zich in Portugal en heft geen mogelijk tot het gebruiken van zijn 4G. Hij heeft dit probleem vorig jaar ook in Spanje meegemaakt. Iedere keer wordt er gezegd dat alle instellingen correct zijn maar toch kan hij geen 4G gebruiken in het buitenland. Wel perfect mogelijk in België. Wat moet er gebeuren om ervoor te zorgen dat hij zijn 4G wel kan gebruiken in hotels waar geen WiFi is? Is het omdat hij maar een abonnement heeft van €15? Kunnen jullie dit dringend checken en voor een oplossing zorgen? JDL
Is het normaal dat er bij de NPO-HD bij uitgesteld kijken (via HDD of PVR) geen ondertiteling kan opgevraagd worden via teletekst (888). Ik krijg steeds de melding geen teletekst beschikbaar.
Wederom hopeloos gezever want de server ligt plat. Graag een oplossing!
Sinds geruime tijd vermindert mijn belkrediet zonder te bellen. Ik heb steeds de mobiele data uitgeschakeld staan en toch worden op regelmatige tijdstippen bedragen van 0.4235 € van mijn beltegoed afgetrokken. Dit kan toch niet ? Of toch ? Ik surf enkel en alleen op het net via een Wifi-netwerk ! Graag een reactie aub. Alain,
Beste, ik heb 3000 punten ingeleverd voor 5 films te huren hoe kan ik zien dat ik die gekregen heb. normaal staan die onderaan het scherm. maar die staan er niet lidnummer: 2440000243968769 mvg Gino
Gisteren op deze PC een film opgenomen Van " La une " Vandaag willen bekijken op deze pc ....... Lakonieke mededeling : U kan niet kijken daar U in een land vertoeft buiten de Europese gemeenschap enz Sinds wanneer ligt " Hooglede- Gits 8830 " BUITEN EUROPA ?????? Is dit wel ernstig? Of een truuk van Proximus ??? O ja nog , iets : voor wanneer " Mobiel Internet " in de wagen . België is het éééééééééééénige land waar dat niet kan ! Belgenland = Apeland ??? Waarom kan het niet? Belgische providers BLOKEREN de boel. Mvg, Futtel
Ik gebruik mijn ipad pro met een groter scherm gekoppeld via HDMI. Alle apps werken uitstekend op deze manier, behalve ProximusTV!!! Ik heb deze config reeds getest met verschillende ipads telkens met hetzelfde bedroevend resultaat. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Wij hebben pas Proximus tv. Alles werkt eigenlijk wel. Alleen ons geluid spelen we af via home cinema van het merk canton. Die krijgt zijn geluid via de tv. We kunnen nu ons geluid enkel maar verzetten met het bakje van de home cinema en niet meer met de tv afstandsbediening. Heeft iemand hier ervaring mee? Zodat we alles terug met 1 afstandsbediening kunnen doen. Via Telenet ging dit. Er is verder niets veranderd
Factuur en verbruik niet zichtbaar in de app?
Al jaren kan ik gebruik maken van de extra 500mb van Surf- Free AnyTime voor de tablet. Wanneer mijn mobiele data overschreden is, schakelt het verbruik over naar die 500mb. Nu zie ik echter in de MyProximus app dat dit helemaal niet gebeurt en er wordt dus steeds extra data aangerekend. Hoe komt dit ineens? Is dit weer een van de weinig voordelen die zijn afgenomen? Ook wel erg misleidend dat dit gewoon in de app blijft staan, maar ik nu wel kan bijbetalen omdat ik niet weet dat het verkeerd is. Ik had anders wel opgelet met mijn verbruik zodat ik het einde van de maand haalde. Kan iemand mij zeggen of ik effectief geen gebruik meer kan maken van die extra 500mb?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.