Sedert gisteren problemen met het opnemen van programma s
Opnames staan vermeld in onze opnamelijst
Wanneer we deze willen bekijken krijgen we de melding
Serverfout
DEZE MEDIA IS NIET BESCHIKBAAR
PROBEER LATER OPNIEUW
Graag respons aub
Alles werd reeds terug uitgeschakeld en terug opgestart !!!!
Bladzijde 1 / 1
Klaarblijkelijk zijn de problemen met mijn opnames opgelost wanneer we kijken via onze decoders
Nieuw probleem is nu dat we via de TV App onze opnames niet kunnen bekijken
Wat is hier nu weer aan de hand
Het lijkt er op dat we bij PROXIMUS geen maand zonder problemen kunnen
REACTIE AUB
REACTIE AUB
Nieuw probleem is nu dat we via de TV App onze opnames niet kunnen bekijken
Wat is hier nu weer aan de hand
Het lijkt er op dat we bij PROXIMUS geen maand zonder problemen kunnen
REACTIE AUB
REACTIE AUB
Dag Swakke, bepaalde opnames zijn inderdaad niet uitgevoerd door een probleem op ons netwerk. Spijtig genoeg kunnen we deze opnames niet recupereren. Het is wel mogelijk om de uitzending te bekijken via TV-Replay (indien beschikbaar op dat kanaal).
Beste
Dank U voor deze info
Kan je me misschien zeggen wanneer deze problemen zullen opgelost zijn
Zoals Proximus verwacht dat ik mijn facturen correct op tijd betaal verwacht ik dat
de beloofde diensten correct werken
Dank U voor deze info
Kan je me misschien zeggen wanneer deze problemen zullen opgelost zijn
Zoals Proximus verwacht dat ik mijn facturen correct op tijd betaal verwacht ik dat
de beloofde diensten correct werken
Hetzelfde probleem hier, meerdere keren voorgevallen. Zeer frustrerend om telkens weer problemen te hebben met proximus tv.
Bij mij ook hetzelfde probleem. Kan mijn opnames niet bekijken op me tablet via de app.... enorm vervelend!!!!!!!,
Reactie van Proximus zal zijn (als er al reactie komt)
Modem en decoders terug opstarten
(wat ik natuurlijk al gedaan heb vermits dit in bijna 100% de oplossing is die ze aandragen bij problemen en die gewoonlijk niets uithaald)
Hun CEO heeft enige tijd geleden echter beloofd dat er verbetering ging zijn
Waar blijft die???
Modem en decoders terug opstarten
(wat ik natuurlijk al gedaan heb vermits dit in bijna 100% de oplossing is die ze aandragen bij problemen en die gewoonlijk niets uithaald)
Hun CEO heeft enige tijd geleden echter beloofd dat er verbetering ging zijn
Waar blijft die???
Dag Swakke. Zoals mijn collega eerder vermeldde zijn er bepaalde opnames niet uitgevoerd door een probleem op het netwerk. Problem solved op die database, maar de opnames gedurende die periode zijn verloren gegaan en kunnen niet gerecupereerd worden. Onze excuses hiervoor. Mvg Sabine
Beste support medewerker
Het word echt frustrerend
Volgens jullie zijn de problemen opgelost maar dan toch niet bij mij
Heb daarjuist enige opnames gedaan .
Deze zijn niet maar dan ook echt niet te bekijken op tablet via de app
Zorg nu eens voor een degelijke oplossing aub
Het word echt frustrerend
Volgens jullie zijn de problemen opgelost maar dan toch niet bij mij
Heb daarjuist enige opnames gedaan .
Deze zijn niet maar dan ook echt niet te bekijken op tablet via de app
Zorg nu eens voor een degelijke oplossing aub
Hallo Proximus
IK WACHT NOG STEEDS OP EEN REACTIE
IK WACHT NOG STEEDS OP EEN REACTIE
Verhuisd naar apart topic.
Dag Veerle,
De opnames tussen 26 en 29 maart zijn niet afspeelbaar. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Jimmy
De opnames tussen 26 en 29 maart zijn niet afspeelbaar. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Jimmy
Beste Jimmy
Bekijk mijn reactie eens in het topic
TV APP WERKT NIET MEER !
Bekijk mijn reactie eens in het topic
TV APP WERKT NIET MEER !
Dag swakke, werkt de app helemaal niet of enkel opnames tussen bepaalde data? Werkden de opnames na 29 maart?
Beste
Het betreft hier alle opnames na 29 maart
Het betreft hier alle opnames na 29 maart
Ik heb het net gelezen tussen een andere post. Ik heb het doorgegeven. We zien inderdaad dat dit een alg. probleem is. Onze teams zijn ondertussen aan het verder kijken wat het probleem is. We houden jullie op de hoogte.
Thanks
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.