Sinds kort kan ik via mijn gsm en de MyProximus app de situatie van mijn gebruikte data niet meer controleren. Ik krijg de melding dat ik "reeds een tijdje geleden registreeerde op het 4G netwerk" en ik moet even connecteren via 4G of inloggen in MyProximus account.
Ik doe dit maar dit geeft geen andere reactie van die MyProximus app. Herinstalleren van de app geeft geen verandering. Mijn gsm werkt perfect in alles.
Wat kan ik nog meer doen om dat app opnieuw in gang te krijgen. Ik moet mijn data in de gaten houden gezien mijn beperking van 1 giga.
Wie weet raad??
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
kan je mij het betreffende gsm nr doorgeven, via deze privé link ? :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
kan je mij het betreffende gsm nr doorgeven, via deze privé link ? :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.