Beste
bij mijn ouders staat er al sinds een hele tijd een nieuwere decoder en is ook de layout van de tvgids en zo totaal vernieuwd ... waarom heb ik nog steeds een oude decoder en is de menu nog verouderd? Ik wil ook up to date blijven
Antwoord
Waarom heb ik nog geen nieuwere decoder gekregen?
Beste antwoord door sabineb
Hi Lieven,
Zoals Martin al aangaf; staat er bij jou nog een
HW Version IPTV.CISCO.SAISB6030 SW Version leon-batch2_15.21.0.6
De NTE versie wordt niet meer gepushed naar de v4 decoder wegens teveel issues.
In principe worden de v4 decoders enkel omgeruild bij defect, dit dus de redenen waarom nog v4 decoder bij jou.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
mvg sabine
Zoals Martin al aangaf; staat er bij jou nog een
HW Version IPTV.CISCO.SAISB6030 SW Version leon-batch2_15.21.0.6
De NTE versie wordt niet meer gepushed naar de v4 decoder wegens teveel issues.
In principe worden de v4 decoders enkel omgeruild bij defect, dit dus de redenen waarom nog v4 decoder bij jou.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
