Vraag

Vraag

  • 30 March 2018
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo ik was te laat met een betaling proximus alles afgesloten ik gebeld en ze hadden mijn contract opgezegd ik moest de factuur van april ook betalen heb dat woensdag gedaan en ze hebben de opzegging geschrapt ze zouden de diensten binnen de 24 a 48 uur weer inschakelen deze middaggebeld de dame heel vriendelijk wel zei in de loop van de dag gaat het gaan om 17u teruggebeld en nu zeiden ze binnen de 5 werk dahen niet voor volgende week vrijdag mag dat allemaal eerst beloven en dan niet doen zitten nu al van maandag zonder tv en internet en gsm

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Sylvia, 5 werkdagen lijkt me wel erg lang. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Dank u om er voor te kijken

Reageer