Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Vandaag heb ik 3 gsm-abonnementen laten toevoegen aan mijn internet-tv pakket... Nu staan er op detail 5 gsm-abonnementen met twee nummers die ik niet ken.. Aan mijn internet en tv pakket heb ik totaal niks laten veranderen, doch blijken er heel veel zenders verdwenen! Kan iemand dit even nakijken aub?
Beste sinds deze morgen kan nog enkel noodoproepen doen. Blijkbaar is mijn sim geblokkeerd volgens een chat met proximus. Er zou een andere sim geactiveerd zijn op mijn nr. Volgens de chat medewerker kan het nummer enkel gekoppeld worden aan een sim in een proximus center. Ik heb geen tijd en zin om daar langs te gaan. Kan iemand hier aub het nodige doen. mvg Michel
Dinsdag is hier een nieuwe CV-ketel geinstalleerd en daarbij is een "Vitoconnect 100" geleverd die het mogelijk maakt alles (verwarmin gen warm water) te besturen vanaf de GSM. De vitoconnect is met een kabel verbonden met de CV-ketel en verbind draadloos met de wifi. De Bbox 2 staat in de zelfde ruimte op ongeveer dezelfde hoogte op ongeveer 6 meter van elkaar. Installeren en connecteren ging probleemloos, jammer genoeg wordt om onbekende reden na een tijd de wifi-verbinding tussen de bbox2 en de vitoconnect verbroken. De vitoconnect heeft niet de gave om vanzelf opnieuw te verbinden en kan dit enkel na een reset ter plaatse. De tijd dat de verbinding goed blijft is nooit hetzelfde en varieert van 1,5 uur tot 8 uur. Als ik kijk met andere toestellen thv de vitoconnect heb ik steeds een uitstekende ontvangst, dit is natuurlijk een momentopname. Nu zie ik een aantal mogelijke oorzaken: 1. Het wegvallen van ADSL op de bBox. Ik heb gekeken op mijn verbruik en ik zie maar 1 lijn
Hallo Werkt de SinpLink bij V5? Zo ja hoe is deze in te stellen? Thanks Yves
Ik heb hetzelfde probleem al ruim een week ... TV applicatie weldra beschikbaar ... eveneens voor de priximus cloud ... mvg
Sinds kort heb ik m'n contract opgezegd maar nu staan er nog punten op m'n account. Doordat ik nu bij een andere provider zit kan ik deze niet meer gebruiken, graag had ik deze aan iemand geschonken. Iemand een oplossing?
Ik krijg mijn factuur in het Frans opgestuurd, terwijl ik Nederlandstalig ben. Mijn taal staat overal ingesteld op Nederlands, maar blijkbaar niet bij de facturatiedienst. Ik ben al binnen geweest in een proximuswinkel bij mij in de buurt, maar daar konden ze mij ook niet helpen. HELP!
Beste, de facturen voor 056 60 59 00 + 2 andere nummers worden naar mijn, dus het verkeerde e-mail-adres verzonden. Het gevolg is dat de facturen '6802906732 30/04/2018' & '6802391770 29/03/2018' niet betaald kunnen worden / vervallen zijn. Ik wil ook niet geïnteresseerd in het verbruik van de eigenaar van 056 60 59 00 + 2 andere nummers niet zien. Gelieve dus de e-mail-adressen enkel en alleen voor de vermelde nummers aan te passen. Gelieve de e-mail-adressen voor mijn nummers NIET aan te passen. Ik wil graag mijn facturen blijven ontvangen. Vriendelijke groeten, Ignace Clarysse
4G netwerk werkt niet in Spanje. Alles staat nochtans juist geactiveerd. Van provider veranderen?
Ik deed vandaag een update van de Proximus TV app en sindsdien krijg ik bij het proberen kijken van TV of van een opname enkel 3 puntjes te zien die ezn na zzn op lichten. Meer gebeurt NIET. Hiervoor was dit probleem er niet. 5 minuten voor de update werkte alles normaal...
Beste allen, Ik gebruik reeds ettelijke jaren probleemloos de forms die via de cgi van Skynet gaan. Ik wil nu echter mijn skynet mailadres hieraan koppelen, dit lukt echter niet. Bij mijn gmail adres komt de mail onmiddellijk aan, bij het skynet adres vervliegt deze precies. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Ben al van januari bezig met het oplossen voor een dubbele betaling van gsm abonnement. Vorige week zeiden ze dat alles in orde was. Toch sloten ze zomaar het gsm nummer af, naar verschillende keren te bellen is het probleem opgelost. Alle tot zojuist hebben ze het gsm nummer weer afgesloten. Ben het stilaan beu met proximus. Waar kan ik ergens klacht indienen.
Hello, Hier ook net hetzelfde ze beweren dat het door een Brits netwerk te zijn geblokkeerd. Dit kan niet kloppen iPhone werd aangekocht bij Apple Store zelf en als je belt krijg ik te horen dat ik naar Proximus moet bellen. Als ik bel naar proximus klantendienst komt iedereen uit de lucht gevallen niemand kan me helpen. Al 12 oproepen verder zonder resultaat Email verstuurd via Proximus shop zonder resultaat Fax verstuurd zonder resultaat Kan nu echt niemand mij helpen?
Ik kan niet online naar televisie kijken via proximustv, er wordt een melding gegeven dat ik dit via mijn myproximusaccount moet verifiëren, maar op mijn account lijkt dit niet te lukken.
Ik heb nu 3 x een medewerker aan de lijn gehad niemand kon me correct beantwoorden daar het product nog in test fase zit! Gisteren kreeg ik een sms dat valarian film in uhd kwaliteit zou gestreamd worden op zender 996 ! Vol enthousiasme wil ik de film kijken om eindelijk eens de 4k kwaliteit van Proximus te kunnen testen op men 4k tv wat blijkt de zender bestaat niet als laatste oplossing moest ik mijn oude decoder deactiveren en enkel de V6 actief houden op de lijn Te vergeefs ! Zender 966 staat niet tussen mijn zenders Mijn logische redenering is dat de sms te snel verstuurd is en dat de zender nog niet bestaat maar hoe kan ik dit nu controleren ? Als ik naar een forum gestuurd word Graag een berichtje terug Mag ook via mail w_vdb@outlook.be
Hallo! Sinds anderhalf jaar nu ben ik bij mijn ouders weggetrokken om in het centrum van Brussel te gaan wonen. Meerbepaald nabij Madou, op de 4de verdieping van een appartementsgebouw omringd door bedrijven(hier wonen niet zoveel mensen). Bij mijn verhuis heb ik Proximus laten installeren, de verbinding was echter veel te traag. We hebben meerdere keren gebeld en een technieker laten komen maar het probleem werd nooit opgelost. We hebben dan maar besloten om naar SFR te gaan die over de fiber zouden beschikken. Dit heeft gedurende een jaar heel goed gewerkt tot 2 maand terug waar we steeds connectieproblemen ondervonden, wel 10 disconnects/uur. (Wij spelen online games en gebruiken draad, zo vaak disconnecten is om zot van te worden) Alweer hebben we twee techniekers laten komen, talloze keren gebeld, het probleem is nog steeds bestaande en het zou liggen aan de bedrading die door onze muren gaat die te verouderd zou zijn geworden.. Aangezien dit niet opgelost kon worden heb ik vor
Ik heb op 13/12/2017 een overeenkomst gesloten in Proximus Kuurne voor een Mobilis L voor 62 euro per maand is 186 euro voor 3 maand ze hebben mij 298,01 euro aangerekend dat ze van mijn rekening gehaald hebben na 5 keer bellen met Proximus zeggen ze dat mijn eerste 2 maand smart+15 in a pack is het is toch je overeenkomst die geld denk ik dus dat is 112 euro dat ze niet terug willen geven zei de telefonist bij wie kan ik stappen ondernemen
Ik ben ingelogd om mijn proximus maar kan geen producten nog verbruik bekijken en ook mijn premium business club staat niet actief?bovendien werkt mijn tv app ook niet daar ik my proximus niet deftig kan gebruiken.ik kan dus ook mijn boeketten niet beheren.dit is al meer dan 1 jaar zo..nog steeds niet opgelost ondanks frequente bezoeken aan proximus center en telefoons met de support.Ik overweeg om naar Orange over te stappen
hoi Ik heb een vraag ivm het dataverbruik van je favoriete app. Ik stel mijn vraag adhv een voorbeeld; Voorbeeld Op de eerste dag waarop mijn databundel begint te lopen verbruik ik 2 Gb(van de 2Gb die ik beschikbaar heb in mijn bundel) data door mijn favoriete app te gebruiken. Kan ik dan nadien nog andere apps gebruiken met mijn resterende data of enkel de favoriete app aan een beperkte snelheid? Maw verbruikt je favoriete app 1st de data van je bundel of wordt de data van je favoriete app nooit meegeteld?
Beste Bij de Proximus TV app kan ik niet meer aanmelden. Ik krijg telkens een foutmelding als in mijn logingegevens ingeef. Kan dat opgelost worden?
ik probeer al een tijdje mij aantemelden op tablet om tv te kijken maar krijg steeds dit bericht."de acountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de proximus website" Naar mijn weten is dat geactiveers want via pc kan ik tv kijken.Heeft hier iemand een oplossing voor aub?
Allen, weet iemand hoeveel kabels er standaard op de bundel aangesloten worden bij een vooraanleg? Wij hebben nu een slechtere lijnkwaliteit voor zone 1/204m dan verwacht. Bij nazicht blijkt inderdaad dat het niet zo goed zit. Heb echter geen goesting dat ze hier alles gaan opengooien omdat opnieuw te lassen. Daarom is het raar dat er niet minstens 2x2 zouden aangesloten zijn op de bundel...
ik wacht al bijna 5 maand op beloofde smartphone. Dossier is opgemaakt en na meermaals telefoneren met medewerkster (Priscilla) nog steeds niet geholpen. Proximus geeft toe zelf een "systeemfout" gemaakt te hebben, maar kan dit precies niet oplossen??? Ze geven toe dat ik niks verkeerd heb gedaan, maar ondertussen zit ik wel vast aan Proximus 😞. Stekebeu !!! Ik overweeg klacht in te dienen bij Ombudsdienst of dit te melden bij 'Inspecteur' op Radio2. Wel makkelijk klanten te lokken en dan je beloften niet nakomen... Met hoeveel mensen halen ze die truc niet uit? Als ik straks dan toch een smartphone moet kopen (zonder afbetaalplan met abonnement) , dan zijn zij er wel vanaf hé en ik zit vast aan een provider met slechte service! Ik krijg buikpijn als ik al de klachten hier lees. Was ik maar bij Telenet gebleven. Ga nog maar eens bellen zeker . Pfff... Geschreven excuus opvragen om een stap verder te kunnen gaan....
Wat een calvarietocht een goed verstaan te worden met de IPhone X. :-( Onlangs heb ik een nieuwe IPhone X gekocht via een Bizz XL abonnement. Helaas bleek ik slecht te verstaan ondanks het feit dat dit het vlaggeschip van Apple is. Dus maar gebeld naar de klantendienst. Daarna maar naar de winkel om alles op sturen naar Dynafix waarna ik de vervangtelefoon opnieuw moest installeren. Na geruime tijd kwam de telefoon terug. Resultaat : probleem was nog steeds aanwezig. Nieuw simkaart geprobeerd. Wederom geen resultaat. Dus maar weer gebeld naar de helpdesk. Daar gaf men mij aan me binnen een week terug te bellen en ze zouden hun best doen om me een nieuw toestel te bezorgen. Helaas werd ik niet teruggebeld en dus belde ik zelf maar weer. Men gaf mij aan dat ik naar de winkel kon gaan om daar het toestel om te ruilen. Ik vroeg nog wat ik mee moest nemen en een bestelbon was voldoende. Bij de winkel aangekomen vertelde men mij dat het toestel 3x opgestuurd diende te worden vooraleer ik
weer problemen met proximus tv nochtans is ons probleem met proximus TV reeds jaren gekend nog steeds ADSL klant nu hebben we enkel mozaïek blokjes op het scherm we hebben 8 seconden normaal beeld omstreeks 21 u gebeld met storingen na alles uitgetest te hebben onder andere decoder uitgezet modem uitgezet Gingen ze een modem reset vanop afstand doen dit kon een half uur duren. De dame zei me dat ondertussen haar shift erop zat ,maar als bleek dat dit geen resultaat gaf dat ik tot middernacht kon terug bellen naar de nachtdienst ik probeer nu al 2 uur iemand aan de lijn te krijgen bij de dienst storingen, zonder resultaat EEN ECHTE SCHANDE DE SERVICE van PROXIMUS
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.