ik probeer al een tijdje mij aantemelden op tablet om tv te kijken maar krijg steeds dit bericht."de acountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de proximus website" Naar mijn weten is dat geactiveers want via pc kan ik tv kijken.Heeft hier iemand een oplossing voor aub?
Bladzijde 1 / 1
Dag Davy, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
dank u,het is gelukt.Mijn dochters zullen u eeuwig dankbaar zijn 😃
Geen probleem
Hallo,
Wij zitten met het volgende probleem: we zijn net klant geworden, we willen ons aanmelden via proximus tv op tablet of iphone, maar, krijgen steeds de boodschap om ons opnieuw aan te melden, met andere woorden, we krijgen dus geen verbinding. Hoe is dit mogelijk en hoe kan dit opgelost worden?
Wij zitten met het volgende probleem: we zijn net klant geworden, we willen ons aanmelden via proximus tv op tablet of iphone, maar, krijgen steeds de boodschap om ons opnieuw aan te melden, met andere woorden, we krijgen dus geen verbinding. Hoe is dit mogelijk en hoe kan dit opgelost worden?
Dag Joy, je moet eerst nog je vaste producten aan je myproximus toevoegen. Zie dit filmpje:
Beste,
Ook wij hebben problemen en kunnen ons niet aanmelden op de Proximus app. Kan hier voor gekeken worden aub?
Bedankt!
Ook wij hebben problemen en kunnen ons niet aanmelden op de Proximus app. Kan hier voor gekeken worden aub?
Bedankt!
Dag Eline, je dient eerst je vaste producten te activeren op je myproximus, zie dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.