Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden

  • April 11, 2018
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

ik probeer al een tijdje mij aantemelden op tablet om tv te kijken maar krijg steeds dit bericht."de acountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de proximus website" Naar mijn weten is dat geactiveers want via pc kan ik tv kijken.Heeft hier iemand een oplossing voor aub?

Beste antwoord door Wim VL

Dag Davy, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 11, 2018
Dag Davy, kan je nog eens proberen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2018
dank u,het is gelukt.Mijn dochters zullen u eeuwig dankbaar zijn 😃

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 11, 2018
Geen probleem

  • Apprentice
  • April 11, 2018
Hallo,
Wij zitten met het volgende probleem: we zijn net klant geworden, we willen ons aanmelden via proximus tv op tablet of iphone, maar, krijgen steeds de boodschap om ons opnieuw aan te melden, met andere woorden, we krijgen dus geen verbinding. Hoe is dit mogelijk en hoe kan dit opgelost worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 11, 2018
Dag Joy, je moet eerst nog je vaste producten aan je myproximus toevoegen. Zie dit filmpje:

  • Apprentice
  • April 11, 2018
Beste,

Ook wij hebben problemen en kunnen ons niet aanmelden op de Proximus app. Kan hier voor gekeken worden aub?

Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 11, 2018
Dag Eline, je dient eerst je vaste producten te activeren op je myproximus, zie dit filmpje:

  • April 11, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY