Wat een calvarietocht een goed verstaan te worden met de IPhone X. :-(
Onlangs heb ik een nieuwe IPhone X gekocht via een Bizz XL abonnement.
Helaas bleek ik slecht te verstaan ondanks het feit dat dit het vlaggeschip van Apple is.
Dus maar gebeld naar de klantendienst. Daarna maar naar de winkel om alles op sturen naar Dynafix waarna ik de vervangtelefoon opnieuw moest installeren. Na geruime tijd kwam de telefoon terug. Resultaat : probleem was nog steeds aanwezig. Nieuw simkaart geprobeerd. Wederom geen resultaat. Dus maar weer gebeld naar de helpdesk. Daar gaf men mij aan me binnen een week terug te bellen en ze zouden hun best doen om me een nieuw toestel te bezorgen. Helaas werd ik niet teruggebeld en dus belde ik zelf maar weer. Men gaf mij aan dat ik naar de winkel kon gaan om daar het toestel om te ruilen. Ik vroeg nog wat ik mee moest nemen en een bestelbon was voldoende. Bij de winkel aangekomen vertelde men mij dat het toestel 3x opgestuurd diende te worden vooraleer ik een nieuw toestel kon krijgen want dat is de procedure. Blijkbaar is men dus niet goed op de hoogte en nu wordt er met procedures geschermd. Dus maar weer terug zonder resultaat want blijkbaar denken ze bij Proximus dat wij als cliënten toch niets anders te doen heb. Herstellingen worden niet goed uitgevoerd, ik krijg verschillende verhaaltjes te horen en wordt eerst blij gemaakt met een dode mus en het resultaat is dat ik de telefoon weer zou moeten opsturen en alles wederom twee keer moet installeren (vervangtelefoon en oude telefoon) en ik vrees voor het resultaat van de herstelling. Ik kan niet anders zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben in Proximus o.a. door de verschillende verhalen die men mij verteld heeft en de tijd ik ondertussen al ben verloren ondanks het zwaarste abonnement met de zogenaamd beste telefoon. 😤 Wat nu? Alweer opsturen.... 😞
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
