Skip to main content
Vraag

Mobiel netwerk 4G

  • April 11, 2018
  • 7 reacties
  • 218 Bekeken

4G netwerk werkt niet in Spanje. Alles staat nochtans juist geactiveerd. Van provider veranderen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 11, 2018
Ter info:
Vodafone dekking 4G Spanje (gezien de goede relaties tussen beide zou dit normaal toch moeten kunnen)
https://www.vodafone.es/conocenos/es/vodafone-espana/mapa-de-cobertura/consulta-de-cobertura-movil/
Misschien dient Px na te gaan of roaming voor uw nr geactiveerd is
P.S. Indien 2G of 3G gaat is er uiteraard iets anders aan de hand

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 12, 2018
Volgens wat ik kan zien is roaming geactiveerd. 2G en 3G werkt ook niet.

Martin
  • April 12, 2018
roaming op je toestel maar is het wel voor je simkaart geactiveerd, dit kan proximus voor je in orde brengen indien dit niet het geval moest zijn.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 12, 2018
En kunnen jullie dat dan in orde brengen voor mijn simkaart?

Martin
  • April 12, 2018
Als hier iemand van de Proximus medewerkers je post leest kunnen ze dit nakijken. indien er geen reactie komt kun je ook een Privébericht sturen (klik hier) sturen

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 12, 2018
Hallo Guy, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorgeven? Dan bekijken we even of data roaming wel degelijk actief staat op jouw nummer. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 12, 2018
Dag Martin,
Kan je ons via een privé bericht de gegevens even doorgeven dan kunnen we dit samen even nakijken.
mvg. Wilfried