Beste
Bij de Proximus TV app kan ik niet meer aanmelden. Ik krijg telkens een foutmelding als in mijn logingegevens ingeef.
Kan dat opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Dag Eline, er was blijkbaar een probleem met mijn vorige post. Hier heb je de link met uitleg om je vaste producten toe te voegen:
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY
MVG, Wim
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY
MVG, Wim
Beste, op my proximus zie ik geen 'vaste producten' staan. Ik kan de instructies van het filmpje niet volgen
Dan werd je MyProximus profiel aangemaakt met je mobiel nummer in plaats van met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode). Kan je me even via een privé bericht je login doorsturen? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.