Ik heb nu 3 x een medewerker aan de lijn gehad niemand kon me correct beantwoorden daar het product nog in test fase zit!
Gisteren kreeg ik een sms dat valarian film in uhd kwaliteit zou gestreamd worden op zender 996 ! Vol enthousiasme wil ik de film kijken om eindelijk eens de 4k kwaliteit van Proximus te kunnen testen op men 4k tv wat blijkt de zender bestaat niet als laatste oplossing moest ik mijn oude decoder deactiveren en enkel de V6 actief houden op de lijn
Te vergeefs ! Zender 966 staat niet tussen mijn zenders
Mijn logische redenering is dat de sms te snel verstuurd is en dat de zender nog niet bestaat maar hoe kan ik dit nu controleren ? Als ik naar een forum gestuurd word
Graag een berichtje terug
Mag ook via mail
w_vdb@outlook.be
Bladzijde 1 / 1
hi, heb je nog andere decoders actief op je lijn ?
de zender is een UHD zender en kan enkel geactiveerd worden als alle decoders deze zender aankunnen
we kunnen de oude decoders tijdelijk deactiveren als je wil,(en je deze bvb niet veel gebruikt) je kan deze ten alle tijde dan terug activeren door deze te herstarten en het lijnnr in te geven
de zender is een UHD zender en kan enkel geactiveerd worden als alle decoders deze zender aankunnen
we kunnen de oude decoders tijdelijk deactiveren als je wil,(en je deze bvb niet veel gebruikt) je kan deze ten alle tijde dan terug activeren door deze te herstarten en het lijnnr in te geven
ook hier stond deze er gisteren niet tussen :)
best even hier checken: https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/het-grote-v6-decoder-topic-43140/index15.html
ondertussen reply van support:
edit: wij hebben nog een V5 op de lijn staan, en ook de V6, wij syncen op 100/30 normaalgezien ... dat moet toch ruim voldoende zijn om de zender te kunnen ontvangen, niet ?
best even hier checken: https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/het-grote-v6-decoder-topic-43140/index15.html
ondertussen reply van support:
edit: wij hebben nog een V5 op de lijn staan, en ook de V6, wij syncen op 100/30 normaalgezien ... dat moet toch ruim voldoende zijn om de zender te kunnen ontvangen, niet ?
Zie ook het grote V6 decoder topic hieromtrent.
Momenteel voor de demo in UHD is de vereisten dat enkel de V6 decoder actief mag staan op de lijn.
Wanneer je dus nog een 2de decoder hebt staan of je 'vorige' decoder nog actief staat op de lijn, zal dit kanaal niet beschikbaar zijn. We kunnen de 2de decoder voor je laten schrappen. (Stuur hiervoor een privébericht naar Het Proximus Team) Geen nood, je kan deze ten alle tijden opnieuw aanloggen.
Wanneer je dus nog een 2de decoder hebt staan of je 'vorige' decoder nog actief staat op de lijn, zal dit kanaal niet beschikbaar zijn. We kunnen de 2de decoder voor je laten schrappen. (Stuur hiervoor een privébericht naar Het Proximus Team) Geen nood, je kan deze ten alle tijden opnieuw aanloggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.