Ik krijg mijn factuur in het Frans opgestuurd, terwijl ik Nederlandstalig ben. Mijn taal staat overal ingesteld op Nederlands, maar blijkbaar niet bij de facturatiedienst. Ik ben al binnen geweest in een proximuswinkel bij mij in de buurt, maar daar konden ze mij ook niet helpen.
HELP!
Bladzijde 1 / 1
Dan moet je bellen naar de klantendienst.
Heb ik al gedaan! Maar er is nog steeds niets veranderd
geef het ook nog eens door via mail dan -> contact mail
HELP!
Beste voslaura,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Voila Voslaura ,
Zo zal het wel vlug gefikst worden en zal het niet meer nodig zijn om nog een mail te sturen zoals ik hierboven voorstelde.
mvg,
Elsa
Zo zal het wel vlug gefikst worden en zal het niet meer nodig zijn om nog een mail te sturen zoals ik hierboven voorstelde.
mvg,
Elsa
privé bericht naar JeolM kan je sturen door in zijn bovenstaande post links op zijn naam te klikken
ter info : Het Proximus Team + Stuur bericht dan stuur je een bericht naar het proximus team waar JoelM ook toe behoort.
ter info : Het Proximus Team + Stuur bericht dan stuur je een bericht naar het proximus team waar JoelM ook toe behoort.
@ Elsa,
Ik begrijp & waardeer dat je wil helpen, maar denk aub toch 2x na of je reacties echt een toegevoegde waarde hebben.
Hier kan ik me niet van de indruk ontdoen dat je berichten aan 't plaatsen bent om toch maar iets te zeggen. Less is more...
Bedankt,
Bram
Ik begrijp & waardeer dat je wil helpen, maar denk aub toch 2x na of je reacties echt een toegevoegde waarde hebben.
Hier kan ik me niet van de indruk ontdoen dat je berichten aan 't plaatsen bent om toch maar iets te zeggen. Less is more...
Bedankt,
Bram
Er zijn er zoveel die dan vragen hoe kan ik een privé bericht versturen want normaal stuurt de proximus medewerker de link mee en omdat dit niet gebeurd was heb ik dit er dan maar bijgevoegd, maar je mag dan gerust die post wissen, dan wachten we tot de TS de vraag zelf stelt 😉
Niet altijd. Als er op een vraag een formalistisch, nietszeggend, 'lesser' antwoord komt van Proximus, is een 'more' van Elsa zeer welkom.
Als je het maar weet, Elsa geeft hier heel veel relevante informatie op het Forum.
Het is nog altijd beter iets te veel dan veel te weinig.
Het is nog altijd beter iets te veel dan veel te weinig.
Ook hetzelfde probleem. De taal kan de klant niet wijzigen blijkbaar. Ik krijg mijn factuur in het Frans opgestuurd/download. Mijn taal staat overal ingesteld op Nederlands, maar blijkbaar niet bij de facturatiedienst. Kan u dit nagaan?
Beste Koen,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.