Skip to main content
Vraag

Aantekeningen

  • April 10, 2018
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb op 13/12/2017 een overeenkomst gesloten in Proximus Kuurne voor een Mobilis L voor 62 euro per maand is 186 euro voor 3 maand ze hebben mij 298,01 euro aangerekend dat ze van mijn rekening gehaald hebben na 5 keer bellen met Proximus zeggen ze dat mijn eerste 2 maand smart+15 in a pack is het is toch je overeenkomst die geld denk ik dus dat is 112 euro dat ze niet terug willen geven zei de telefonist bij wie kan ik stappen ondernemen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 10, 2018
Zien zij dat niet bij Proximus of moet ik ombudsman inschakelen

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 11, 2018
Kan je ons via deze link je klantennummer en gegevens even doorgeven dan kunnen we dit nakijken
Mvg. Wilfried

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 12, 2018
Dag elslander,

Op 10/04/2018 hebben wij hiervoor een ombudsdossier ontvangen. Alle verdere communicatie zal daarom via de ombudsman gebeuren.

Groetjes,

Antonella