Skip to main content
Vraag

Proximus TV app werkt meer niet na laatste update

  • April 11, 2018
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

droopy_kat
Ik deed vandaag een update van de Proximus TV app en sindsdien krijg ik bij het proberen kijken van TV of van een opname enkel 3 puntjes te zien die ezn na zzn op lichten. Meer gebeurt NIET.
Hiervoor was dit probleem er niet. 5 minuten voor de update werkte alles normaal...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 12, 2018
Goeiemiddag, kan je me even via een privé bericht je login van je MyProximus doorgeven aub? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

droopy_kat
  • Auteur
  • Rising star
  • April 12, 2018
Beste Charlotte

Ik had nog een back up van mijn telefoon van voor de update en heb die er dan maar opgezet en nu werkt de proximus TV app weer probleemloos.
Dus voorlopig is mijn probleem opgelost!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 12, 2018
Ben heel blij dat dit is opgelost! Veel kijkplezier! Grtjs, Charlotte.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • April 12, 2018
droopy_kat, denk eraan dat de meeste GSM toestellen updates uit de Google Play Store standaard uitvoeren. Verder hebben we geen weet van dergelijke bugs in de nieuwe versie. In tegenstelling, deze lost dergelijk probleem op.

Wat ik zou aanraden (mocht je het probleem terughebben na een update):
  • Verwijder de Proximus TV app volledig van je toestel en installeer deze opnieuw via de Google Play Store (clean install).
Zie ook, dit forum topic hieromtrent.

droopy_kat
  • Auteur
  • Rising star
  • April 12, 2018
droopy_kat, denk eraan dat de meeste GSM toestellen updates uit de Google Play Store standaard uitvoeren. Verder hebben we geen weet van dergelijke bugs in de nieuwe versie. In tegenstelling, deze lost dergelijk probleem op.

Wat ik zou aanraden (mocht je het probleem terughebben na een update):
  • Verwijder de Proximus TV app volledig van je toestel en installeer deze opnieuw via de Google Play Store (clean install).
Zie ook, dit forum topic hieromtrent.

Dat had ik allemaal al geprobeerd alvorens hier te komen posten. .. ??
De vorige versie er terug opzetten was hier de ENIGE oplossing
En btw ik laat geen automatische updates toe dus iedere update geef ik al dan niet een toelating voor, dus wist ik zeker dat er een Update had platsgevonden gisteren