Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, bij inloggen op iPhone/iPad op app proximus tv keert hij altijd terug naar login scherm?
Hallo, Onlangs een TWIST 392 gekocht voor moeder. Installatie gedaan maar 1 probleem: zij kan enkel gebeld worden maar kan zelf geen nummer kiezen. Display geeft "handset 1" aan en telefoon rinkelt bij gekozen nr maar rinkelt niet bij de gekozen persoon. Kan iemand mij hierbij helpen om dit op te lossen aub? Alvast bedankt! Mvg
Sinds gisteren lukt het één bepaald nummer niet meer om mij op te bellen. De ringtoon gaat 1x over en wordt onmiddellijk doorverbonden naar de voicemail. Ik krijg de oproep te zien op mijn scherm, maar verdwijnt direct. Andere oproepen krijg ik wel binnen en kan ik beantwoorden. Heeft iemand een idee hoe dit kan opgelost worden aub? Alvast bedankt! Johan
Ik ben al sinds begin januari overgestapt naar Scarlet, en mijn decoder/modem heb ik via jullie retourformulier teruggestuurd met ups en toch ontvang ik nog elke maand een factuur van pxm. Hoe lang blijft dit spelletje nog aanhouden? Ik heb daarvoor al gebeld, gemaild, binnengestapt in een pxm winkel, zonder resultaat. Via deze weg wil ik het ook nog eens proberen. Stop met facturen sturen voor zaken die ik niet meer in huis heb. En graag een creditnota voor alles wat ik nog betaald heb aan jullie sinds 08/01/2018.
Ik heb op vrijdag 30/03 contact opgenomen met Proximus (gratis nummer). Omdat ik meer internetvolume voor mijn kinderen (3 gsm-abonnementen full-control) wil, gevraagd naar de mogelijkheden om dit te verhogen. Van de medewerkster de melding gekregen dat dit kan aangepast worden tot 3GB (ipv 1GB) - zou in Tuttimus vallen. Ook zou het 4e abonnement aangepast moeten worden. Mijn totale kosten zouden dan met 8€ per maand verhogen. Alle andere voordelen die ik als trouwe klant door de jaren verkergen heb zouden blijven. Voor de rest zou alles vanaf 1/4 in orde zijn. Wij zijn deze periode op reis geweest, en niemand van de kinderen heeft internetbereik gehad. We zijn nu al 5/4 en er is nog niet veel veranderd. Volgens mij zijn de abonnementen van de kinderen niet aangepast volgens afspraak; Graag spoedige reactie en aanpassing.
Wij hebben 2 vaste lijnen. De eerste lijn is telefonie en tv ( voor de kindjes) en een tweede lijn met tuttimus. Als ik mij aanmelden via de app word ik steeds verbonden met de eerste lijn en ik wil verbonden zijn met de tuttimus dus de andere vaste lijn. In het menu krijg ik ook geen keuze om te kiezen tussen mijn 2 nummers. Hoe kan ik mij aanmelden om de programma's van mijn tuttimus op de GSM te krijgen? Mvg Natacha
Mijn mobiele app myproximus doet raar. Reeds dagen dat de dienst niet beschikbaar is. Voordien geen probleem. Kan verbruik niet meer volgen. Heb Samsung S5 Neo . Reeds verwijderd en terug installeren. Meerdere mensen klagen op Google play reviews. Proximus doet er iets aan.
Al 30 jaar ben ik klant bij Proximus (TV / vaste telefoon + gsm / internet, betaald door werkgever) Daar ik al jaren maandelijks vrij veel betaal, bel ik de klantendienst op, leg dit probleem voor en krijg doodleuk het antwoord dat ik inderdaad een formule heb die niet meer van deze tijd is (comfortdiensten). Een zeer vriendelijke medewerker past mijn contract in een seconde aan en zegt dat ik nu merkelijk een goedkopere formule heb. Om eerlijk te zijn vind ik dit schokkend, onbegrijpelijk dat Proximus zijn vaste klanten niet op de hoogte brengt van nieuwe en goedkopere formules. In computer- en datatijdperk kan dit toch écht niet moeilijk zijn. Van harte hoop ik dat Proximus een geste doet om mij als klant tevreden te houden, want op dit ogenblik voel ik me toch wat misbruikt. Ik ben benieuwd.... Mvg, fried
beste, onze pakket werd aangepast dit zogezegd met enkel voordelen ! NIET dus, krijg ik de bevestiging en zie ik onmiddellijk dat ook het mobiele internet tablet via simkaart werd gewist terwijl dit helemaal niet werd gezegd en dat alles gelijk ging blijven behalve multiboeket ging verdwijnen maar we namen all kids erbij en gsm van mijn man ging van 2gb naar 5gb en onbeperkt bellen, dit was enige verandering alle rest bleef gelijk, maar ondertss werkt mijn sim kaart tablet wel niet meer, dit gebruiken wij maar af en toe maar toch ben ik niet van plan om daar 10e per maand extra voor te betalen want dan betaal ik nog meer dan vroeger en dus zeker niet voordeliger, deze aanpassingen zijn van maandag en ondertss iedere x aangemaand als ik bel om via website klacht in te dienen maar dit lukt niet, ik heb 14dagen bedenktijd dus ik wil alles terug naar de oude gegevens, dus mijn maxi internet met multiboeket en dus geen comfort! ik wil een oplossing of we gaan 1 verder kijken en 2 veranderen
Voor de eerste keer proximus tv app geinstalleerd.installatie gelukt.synchronisatie met tv duurde heeel lang.uiteindelijk gelukt maar als ik nu tv of opnames op tablet wil bekijken lukt dit niet.het blijft laden (3 bolletjes op mijn scherm). Ik heb app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.probleem blijft.oplossing?bedankt alvast.
Dag 2 zonder tv. Begon met haperingen in het beeld, na een heropstart deed hij NIKS meer. 4 x iemand aan de lijn gehad ondertussen. Reset decoder, Reset modem, nieuwe kabels & alsook eens proberen met een wifi bridge heeft niks uitgehaald. De bridge heeft trouwens veel moeite met wifi verbinding en werkt meer niet dan wel. Er komt binnen enkele dagen een technieker.Ik lees nu wel over de 85€. Maar vanaf wanneer betaal je deze dan? Ik vind het al erg dat je als trouwe klant moet betalen bij een probleem die je gewoon zelf niet opgelost krijgt! Bij Happy House krijg je deze dienst GRATIS. Ik hoop alsnog een bevestiging te krijgen dat dit zo zal verlopen en ik geen technieker hoef te betalen. Het is niet de eerste maal dat ik problemen ondervind ( zie maar mijn eerste facturen ), en duurde weken vooraleer alles in orde was! Stel me niet te leur Proximus!
Goedemiddag Proximus, Betreft bestelling: R4WEBSHOP001078235 Gisterenmorgen heb ik een iPhone X met abonnement besteld (en betaald). Dit heb ik ook meteen aan mijn pack laten koppelen. Tijdens het bestellen werd aangegeven dat mijn toestel zaterdag (vandaag) in mijn gekozen afhaalpunt zou aankomen. Helaas heb ik tot op heden geen verdere updates/mails mogen ontvangen en kan ik mijn bestelling ook nergens opvolgen. Mijn huidige toestel wordt deze avond verkocht omdat mijn nieuwe toestel toch deze vandaag zou toekomen, maar ik heb nog steeds niets vernomen? Kunnen jullie dit alstublieft nakijken en mij iets laten weten? Hartelijk dank alvast om dit even te willen nakijken. Alvast met beleefde groeten, Dimitri
beste, sinds enkele maanden wordt mijn affinity program niet meer toegepast op mijn pack terwijl er niets is gewijzigd. Na het contacteren vd helpdesk werd me gezegd via EPP de voordeelcode opnieuw in te geven maar de afgelopen maanden waar de korting niet werd toegepast ben ik dus kwijt. Dit terwijl de korting niet had mogen worden stopgezet. Is het normaal dat er geen rectificatie komt daar het toch ongevraagd werd verwijderd? Alvast bedankt. KDC
Beste , Ben sinds Di 10/4 overgestapt naar proximustv. Alles is geinstalleerd , werkt goed maar wil al de hele week de proximustv - app instaleren , maar krijg steeds melding dat de inloggegevens niet juist zijn.... Heb al verschillende gegevens gebruikt ... kunnen jullie me helpen ???
blijkbaar is mijn sim geblokkeerd, mijn gsm vind geen netwerk meer, en als mensen mij proberen te bellen is mijn nummer niet meer in gebruik???? kan iemand mij helpen DRINGEND) heb mijn gsm nodig voor 't werk
Hallo iedereen, ben sinds gisteren nieuwe klant geworden bij proximus en alles is vlot verlopen. Ik merk wel juist dat sommige opnames veel te laat beginnen (Jimmy Fallon en Graham Norton) terwijl anderen wel op tijd zijn (big bang theory,...) Ik weet dat ik dit niet kan aanpassen maar zou het jammer vinden moesten de late night shows altijd te laat beginnen. Mvg
@proximus sinds gisteren werkt de ProximusTv app op geen enkel van mijn iOS apparaten. Telkens ik mijn “MyProximus” inloggegevens gebruik krijg ik steeds opnieuw het inlogscherm. Graag snel een oplossing aub!
Misschien een belachelijk probleem, maar ik kan dus mijn webmail niet openen. Steeds foutmelding dat wachtwoord en/of emailadres niet correct zijn.
Wederom pure miserie met de app... Eerst geen tv kunnen kijken wel een opname dan ineens andersom. En na de update heeft de server geen zin... Wanneer kan ik de app weer eens normaal gebruiken?
Beste, Na mn vraag op 8 januari, werd me op 9 Januari 2018 per email bevestigd dat mn mobiele datahub met betreffende kaartje werd omgezet naar een herlaadkaart. Na 2 maanden bleek dat er een aanmaning was voor nog een laatste faktuur, €9.10 (!) was blijven openstaan. (Eerder waren al mn betalingen per automatische overschrijving). Gebeld op 9 maart, dossier bleek moeilijk te traceren. Ook nog geemailed. Op 20 Maart terug geemailed. Geen reacties terug gekregen. Via mn schoonzus kreeg ik nu bericht van schrijven van ingebrekestelling van 15 Maart, van Vesting Finance, voor minnelijke schikking. Hallo ? Kijk, wij wonen in het buitenland, in de USA. Als er nu gewoon iemand v customer service mij had kunnen emailen (email adres bekend in mijn proximus profiel) op basis van de eerdere communicaties. Ik ben jarenlang klant geweest met Proximus en dan voor €9.10 afgedreigd worden met ingebrekestelling, terwijl er communicaties openstaan met customer service om de zaken g
Hallo, Ik heb steeds een minumus pakket gehad met daarin een mobilus S abo met 3 GB ipv 1,5 GB omdat het in een pack zat. Mijn vriendin en wonen niet samen, en zij had enkel internet bij Proximus, dus ondertussen hebben we daar TV aan laten toevoegen (met € 69 installatiekosten) en een mobilus S abo zodat zij ook 3GB mobiel internet heeft. Nu bleek een paar weken terug dat, door een administratieve fout, haar GSM nog niet bij in een pakket zat, maar ze had wel TV, internet en GSM bij Proximus. Gevolg: zij over haar 1,5 Gig mobiel internet en een hoog factuur. Daarstraks gebeld met de klantendienst en nu blijkt dat die pakketten ook gewijzigd zijn en dat je gaan 3GB meer krijgt in een minimus pakket. Kan iemand dat bevestigen? Vooral omdat wij ondertussen zijn gaan samenwonen en ik mijn GSM abo ook heb overgedragen naar haar abo, en bij mij ook blijkt dat ik ineens maar 1,5GB mobiel internet meer heb... Heeft Proximus de pakketvoorwaarden sinds 1 april gewijzigd oid? Want ik meen
Beste, bij het inloggen op Proximus tv , springt het telkens opnieuw terug naar het login scherm. Dit op iOS toestellen. Graag een oplossing hiervoor.
Eergisteren heb ik het nummer van mijn schoolvader herladen voor 10 euro. Tot op heden is dat niet aangekomen. De 10 euro is wel afgegaan van mijn rekening.
Hoe kan ik een factuur krijgen van een cadeaubon die ik heb aangekocht??
Op 31/03/2018 heb ik via mail een vraag gesteld m.b.t. mijn Norton Internet Security abonnement (referte vraag: 33555145). Op deze vraag heb ik na een nieuwe call (33601523) en een klacht (33601392) tot dusver (op 06/04) enkel een telefonische reactie van Proximus gekregen waarbij een mevrouw meedeelde dat zij het probleem niet kon oplossen en dat de call nog aan niemand was toegewezen. Zij kon mij enkel suggereren om een topic te openen op het forum. We zijn inmiddels anderhalve week verder en Proximus heeft nog geen enkele actie ondernomen. Hierbij mijn vraag: "Ik heb sinds 2010 een Norton Internet Security abonnement. Dit abonnement wordt ook maandelijks op mijn factuur vermeld. Nu wij een nieuwe pc hebben gekocht, wou ik de derde Norton licentie activeren of een bestaande licentie overzetten. In de lijst van de producten waarover ik beschik in 'My Proximus', staat Norton Internet Security evenwel niet meer vermeld (ook niet bij de opties), meer nog, ik krijg de boodschap dat ik
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.