Skip to main content
Vraag

Mobiele app

  • April 5, 2018
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Mijn mobiele app myproximus doet raar. Reeds dagen dat de dienst niet beschikbaar is. Voordien geen probleem. Kan verbruik niet meer volgen. Heb Samsung S5 Neo . Reeds verwijderd en terug installeren. Meerdere mensen klagen op Google play reviews. Proximus doet er iets aan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 6, 2018
Hallo Anita, kan je dan ook niet aanmelden? Welke foutmelding krijg je dan precies? Heb je het na het opnieuw installeren eerst via 4g aangemeld? Want jouw profiel staat goed. Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Rising star
  • April 16, 2018
(de echtgenoot van Anita) ik ga mijn tijd niet verprutsen met jullie domme vragen , lees al het voorafgaande ! heb het al gezegd , de domsten willen het meeste antwoorden geven om op te vallen ! niert gelezen dat ik na mijn vakantie jullie een C4 opstuur ? ik vertrek vandaag nog !